joi, 15 decembrie 2016

pregătiri... gânduri...Crăciun

Nu am mai scris de mult timp....Dar cand nu am starea de a împărtăși lucruri senine, aleg tăcerea...Măcar în scris...

E o perioadă tare frumoasă, pe care mi-aș dori-o mai lipsită de griji, dar nu e...și încerc să văd mereu luminița de la capătul tunelului, dar în ultima vreme nu-mi prea iese..

Dincolo de toate astea, copiii sunt cei care te trag la liman de cele mai multe ori și te forțează să redevii copilul de altădată prin colindele lor, desenele de iarnă, poveștile de seară, bucuria bradului împodobit, jucăriile și cărțile primite în dar de la Moșul Nicolae, singurul în care credem de altfel :)

Anul acesta ghetuțele lor au fost pline cu bucurii, dintre care nu aveau cum lipsi....cărțile! :)

Matei a primit o enciclopedie frumoasă despre cum se succed anotimpurile în grădină și despre schimbările vremii de afară din fiecare lună a anului. Culorile sunt vii, textul ușor de parcurs, iar paginile au hârtia lucioasă.☺



Teodora a avut în dar o carte despre bucuria de a fi parte la Nașterea lui Iisus, an de an, la fel ca acum două mii de ani.





pagini a căror text descriu exact goana zilelor noastre, după cele ale trupului, pierzând de fapt esența Crăciunului, care este Hristos născut în iesle


 Filipinul a găsit în ghetuțe o carte despre Crăciunul unei familii de șoricei și un "înger" căzut din cer. O carte despre bucuria de a dărui.






Pentru mine rămân tot mai puține fărâme de timp, în care mă corcolesc cu o cafea caldă și două-trei pagini dintr-o carte. Acum citesc frânturi din "În drum spre casă".



24 de comentarii:

  1. :) Primele doua carti si eu am vrut sa le cumpar dar au castigat altele, cel putin pe a doua cred ca la anul sigur o luam:). Ce bine sa te aud draga mea:*

    RăspundețiȘtergere


  2. Vai, ce minunatii de carti! O sa incerc sa rezist sa nu iau "Magarusul si ingerasul", dar nu grantez ca reusesc :) (mie imi plac tare cartile pentru copii)
    Pe "Ingerul Zapezii" am luat-o si eu, am pregatit-o pentru nepotica mea, s-o primeasca de Craciun.
    Iti doresc multa, multa putere sufleteasca pentru a face fata grijilor de care spuneai.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nici eu nu prea am mai avut timp de scris în ultima vreme, şi dacă m-aş apuca de scris, aş scrie fără noimă, ceea ce mai târziu mai mult ca sigur mi-aş reproşa, aşa că nu mai scriu decât când voi avea tihna necesară.
    Altfel, pe scara vieţii, urc şi cobor (deseori) trepte alături de cei cu care interacţionez zi de zi. Mi-aş dori să pot interacţiona mai mult, prin citit şi luat aminte, cu sfinţii, urmându-le pildele, dar... .
    Zi binecuvântată să fie la casa voastră!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bune sfaturi, parinte, asa e... De-am vorbi mai mult cu Sfintii am fi mai castigati! Multumesc pt ganduri!

      Ștergere
  4. Ce carti frumoase!!! Ingerul zapezii o avem in engleza...restul poate le caut si eu...acum sunt in cautare de cadouri de mos...
    Toate bune, tie mamica frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  5. Idei foarte bune de carti. Cu prima ocazie am sa le iau si eu. Le-ai luat de pe net sau din librarie?

    RăspundețiȘtergere
  6. Sărbători linistite,pline de bucurii si împliniri sufletesti!Tare frumoase cărțile!Si foarte educative!Felicitări mămică frumoasă! Si multa putere si răbdare pentru grijile care apar...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc de urari! Sarbatori cu bine si la voi!

      Ștergere
  7. Sărbători linistite,pline de bucurii si împliniri sufletesti!Tare frumoase cărțile!Si foarte educative!Felicitări mămică frumoasă! Si multa putere si răbdare pentru grijile care apar...

    RăspundețiȘtergere
  8. Din octombrie pana astazi am verificat o data pe saptamana pentru un articol nou. Ma bucur sa il vad!
    Sarbatori binecuvantate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vaai, multumesc! Scriu mai rar ca mi-s zilele mai gri. Incerc sa le inseninez.... Sarbatori cu pace si la voi sa fie!

      Ștergere
  9. Mă bucur nespus pentru aceasta postare. De cand o astept!!
    Am si comandat de aseară ultimele două carti. Sunt sufocata de carti cu printese pe care le tot primesc fetitele mele ( recunosc ca si eu le- am mai cumpărat carti Disney) si cele recomandate de dvs vor fi ca o gura de aer proaspăt. Poate reusim sa facem o pauza de la toate cărțile colorate in roz sau cu sclipici. Mulțumesc frumos pentru recomandare! Tot de pe blogul acesta stim si de cartile cu Pixi. Avem cateva si din colectia asta.
    Va doresc sănătate, putere si ajutor de la Dumnezeu in toate!
    Sărbători cu bucurie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc din suflet, Corina, pt gandurile bune. Sa nu-mi spui dvs.... Prietenii se tutuiesc:)

      Ma bucur ca iti plac cartile noastre. La noi lipsesc sclipicioasele si monstrii:) Pur si simplu nu le vad:)

      Ștergere
  10. Scuza- mi insistenta...nici din povestile clasice : Cenusareasa, Alba ca Zapada, Rapunzel etc nu aveti? Noi cu astea am început si mi se pare ca situatia a scăpat de sub control. Numai printese vad si aud prin casa. :(( Si nu se uita a tv decât foarte foarte rar. La laptop : Masha si ursul, Regatul de gheata. Trebuie să caut o strategie sa scot din biblioteca noastră rozul si sclipiciul... Doamne ajută- mi!

    RăspundețiȘtergere
  11. Nu, nu avem. :) Cenusareasa era umilita de surorile si mama vitrega, Alba ca Zapada trebuia sa fie ucisa si inima sa i se duca Reginei....Rapunzel nu am citit.o niciodata desi am auzit de ea...
    Na, nu are rost sa le dau povesti de astea si tot eu sa infloresc raspunsuri la intrebarile despre uratul din ele.

    Rozul si sclipiciul nu il agreez eu si deci nu vede nici Teo in casa si nu imi cere... Are inclinatie spre lucrurile mai firesti. Natur.

    Tv nu avem....iar ca desene alegem lectii in engleza, cantecele, muzica populara le place, Grigore Gherman:) sunt fani, si desene cu Thomas, Masha..

    Cam asa. Ia-le incet. Da.le alternative fara sa le interzici abrupt. Sa nu simta aversiune nici ele.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  12. Multumesc frumos pentru sfaturi!
    Foarte potrivite.
    Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  13. eu i-am cumparat piticii si animalele dupa ce am vazut postarea ta! daca eram in Ro le luam si pe astea. sunt superbe!!! zile linistite draga mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Multumesc, Ioana draga! Si voua sarbatori cu bine!

      Ștergere
  14. Am revenit cu feedback. :)
    Tocmai am terminat de citit cartea Îngerul zăpezii. Luni si marti am citit Măgărușul si ingerasul. Foarte frumoase si foarte incantata de ele fetita mea de aproape 4 ani. Mulțumesc mult pentru recomandare!
    Gânduri bune si imbratisari!
    Sărbători cu bucurie!
    Hristos se naste, slaviti- L!...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur:)

      Sarbatori cu Hristos alaturi si voua va doresc!

      Ștergere

Multumesc pentru vizită! O zi cu soare!