marți, 18 octombrie 2016

Nisip și cărți de toamnă geroasă :)

S-au dus zilele concediului de toamna....Asa zis concediu, pentru ca fiecare zi a fost pliiină, dar nu ma plang. Bine ca le putem face pe toate. :)

Nu au lipsit cafeaua dulce și aburindă, cărțile pentru copii, poezie, și o carte nouă pentru mine...Turgheniev, un autor căruia acum i-a venit rândul, deși mulți l-au citit de multă vreme, alături de Dostoievski, Tolstoi etc.

cafea în cana de la bunica. La moartea ei am găsit-o în dulapul din bucătărie și am îndrăgit-o pe loc. De atunci cafeaua e......cu dor.....

parfum de toamnă și litere

Simona Epure, autoarea care scrie versuri minunate pentru copii. 
Pe Facebook, căutați Coșul cu pisici, mai ales daca iubiți mâțele și versurile. Va fi o delectare:)


noua ocupație a piticilor, NISIPUL KINETIC.

Nu m-am îndurat până acum să dau aproape
200 lei pe un kg...La cel original mă refer. Azi am găsit cu 20 lei/kg la PEPCO o variantă foarte bună, care ne ține ocupați multă vreme

atingerea-terapie

for fun :)

SFAT


8 comentarii:

  1. Waw, ce pont Bun cu nisipul:D mulțumim...si am mai vrut sa iti Mulțumesc și pentru recomandările de cărți pentru copii. Nu am dat greș niciodată dacă Ti-am urmat sfatul..

    Te îmbrățișez și..Dumnezeu sa o ierte pe bunica ta iar tatălui sa îi dăruiască sănătate și întărire! Iar tu, sus nadejdea!

    RăspundețiȘtergere
  2. :) cărțile sunt superbe, le plac tare mult copiilor. Cât despre nisipul kinetic, tot din motive de preț nici nu am luat în calcul să luăm curând, așa că prinde tare bine informația. Mulțumim!

    RăspundețiȘtergere
  3. Spor la citit!
    La tinerete imi placeau rusii, acum nu mai am rabdare :(
    Eu nu mai am nimic de la bunicile mele, doar dorul si amintirile..

    RăspundețiȘtergere
  4. Mi- e dor sa mai scrieti!
    Va doresc sănătate!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizită! O zi cu soare!