vineri, 1 aprilie 2016

Mi-am propus...

să profit de fiecare zi liberă, iar dacă e și caldă să o petrecem musai afară. 

Ieri au fost 22 grade, așa că, deși unii dintre noi au fost cu febră ușoară, ne-am jucat toată ziua afară, la bunici. Am reluat  programul nostru de care ne-a fost dor: alergat prin curte, cules fire de iarbă, cautat pietricele interesante, colorat pe bancă sub cireș. E atâta libertate la curte... Te poți murdări oricât, poți cădea de zeci de ori, poți să îți schimbi joaca de câte ori vrei, poți alerga pe unde vezi cu ochii și striga în voie oricât de tare te țin plămânii. De aceea e așa mare dar să ai undeva un petec de pământ doar al tău, pe care să respiri zilnic aer curat, sau unde să evadezi măcar săptămânal.

Mi-e dor de timpul meu, cu o carte bună și o cafea alături, dar, de când au crescut cei mici, și o dată cu ei și întrebările lor muuulte și mărunte, nu reușesc să parcurg jumătate de pagină în liniște. Am rămas doar cu o cafea, băută pe fugă de cele mai multe ori, jumate în leagăn, jumate lângă jucăriile lor de la mormanul de nisip. 
 Vara ce vine voi lipsi 5 din 7 zile de la joaca noastră, dar viața ne va învăța să ne adaptăm schimbării.

E bine. Atâta timp cât suntem sănătoși și împreună... e bine.

pinterest

11 comentarii:

  1. Şi încă eşti la început, dacă pot spune aşa, căci deja la unii copiii sunt mai mari, vin examenele, iar treburile din curte parcă-s din ce în ce mai multe, îngrămădite într-un timp ce pare din ce în ce mai scurt.
    Dar vreme este pentru toate, cum zice Ecclesiastul, aşa că să avem speranţă, să avem răbdare, credinţă şi să mergem mai departe cu bucurie, indiferent de încercări.
    Zi frumoasă să fie la voi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E vreme pentru toate, asa e, cu rabdarea fiind de lucrat :) Sarut mana, parinte!

      Ștergere
  2. Natura este un loc magic pentru copii, le ofera o comoara ce nu poate fi pierduta niciodata, amintirea copilariei cand se jucau cu mama afara!
    La cat mai multe zile petreceute afara, sub soare, cu dragoste si joaca.
    Sunt convinsa ca va fi bine si din vara!
    Pupici si un weekend frumos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim, Luiza! O saptamana minunata sa ai!

      Ștergere
  3. Eu citesc seara, dupa ce adoarme toata lumea. In ultima vreme am noroc ca si Paula a crescut si citeste si ea cu mine. De fapt, ea citeste mai mult, eu ma strecor si eu asa usor pe langa ea...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie tot seara imi ramane, dar cand sunt franta nu apuc nici sa bag in priza veioza:)

      Ștergere
  4. Mă regăsesc în cuvintele tale...
    Eu am ajuns să mănânc pe fugă...dacă mai apuc să și mănânc.
    E un eveniment important la vară? (iartă-mi indiscreția!)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anca, am revenit la job de o luna, dupa aproape 6 ani de stat cu copiii.:) Avem verile intregi, impreuna, acum voi cam lipsi...

      Ștergere
  5. :)cu atat mai pretioase vor fi momentele pe care le petreceti impreuna:). Pana atunci insa facetiva un stoc bun de soare si zile si clipe de bucurie:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eee, am revenit deja la job, mai slabut stocul...:)

      Ștergere
  6. Off! Eu voi reintra in campul muncii de la toamna, tot dupa 6 ani...mi-e groaza! Nici nu stiu unde...
    Putere multa sa iti dea Dumnezeu! Si zambete puiutilor tai!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizită! O zi cu soare!