sâmbătă, 9 aprilie 2016

bucurii

în sfârșit zilele calde sunt mai multe decât cele reci, soarele e mai generos și ziua e cu mult mai bună de dimineață :)

Aprilie....luna mea, ziua mea, a lui Filip, flori minunate și oameni buni alături. Ce-ți poți dori mai mult?

daruri de la colegi

zambiluțele mele de martie
 E primul an când pun eu bulbi în pământ. A meritat. Mi-au bucurat și parfumat fereastra muuuult timp. :)

mlădițe de copaci, după curățarea pomilor.
"Le punem în apă poate înfloresc, mami!"

alb



apus, joaca cu pietrele, amintiri de primăvară

8 comentarii:

  1. La multi ani, Claudia! La multi ani Filip mic! Sa va fie bine si frumos in toate :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Anii să-ţi fie cu binecuvântată bucurie pentru şi mai mulţi ani, cu şi mai multă bucurie alături de cei dragi ţie, inclusiv a micului Filip, oglinda ochilor tăi. La mulţi ani, vouă!

    RăspundețiȘtergere
  3. La mulți ani ție și lui Filip!
    Se pare că avem copii cu același nume. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. La multi ani voua!sa aveti parte doar de bucurii.

    RăspundețiȘtergere
  5. La multi ani tie si lui Filip!
    Multa sanatate si voie buna va doresc!
    Domnul sa va binecuvanteze!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizită! O zi cu soare!