duminică, 20 decembrie 2015

Bucurii și așteptare

Mai e puțin timp până la bucuria Crăciunului, până când poveștile citite până atunci despre nașterea Pruncului devin realitate, până când bucuria darurilor de sub brad va răsuna în toată casa.

E primul an când nu mai simt nevoia de ceva special de Crăciun, de meniuri speciale, de cadouri speciale, de haine speciale, de vizite speciale. Vreau să fie totul special în firescul lucrurilor. Am redus aproape la zero alergătura de orice fel. Am ajuns la concluzia că acum apreciez tot mai mult existența magazinelor de lângă bloc, de unde îți poți lua orice și, cel mai important, unde nu îți pierzi liniștea.

Zilele ce au trecut m-au bucurat iar o seamă de lucruri simple, primite sau dăruite cu tot dragul.

brad împodobit de noi toți, împreună

așezări și reașezări, în variante de combinări de n luate câte k :)

bucuria făcută nouă de mâinile pricepute ale Ancăi. Bluziță mov, culoarea preferată a Teodorei, și șal pentru mine, spre bucuria mea, dar și a Teodorei de a fi 2 în 1. Cât despre carte....delicată, minunată, firească, citită deja de vreo 10 ori. Candela o aprind în Ajun de Crăciun, iar ciocolata e aproape gata:)
Multumim, draga mea!

nopți, cu lumină caldă la ferestre

pagini de carte, citite seara târziu, tot mai rare, dar la care nu renunț. Mi se pare modul cel mai bun de a merge la somn

cafea în soare. atâta soare! Dar mie mi-e tot mai dor de soarele dimineților geroase de iarnă sclipitoare!

joacă de copii, cu spumă de ras pe faianță :)

mamă-pui
(dovleci cățărători din grădina părinților mei)


ce îmi lipsește cel mai mult zilele astea...


Să aveți tihnă în case, pace și bucuria Nașterii lui Hristos, colind în inimi și în glas și drag de a fi împreună cu toți ai voștri, de aici, sau plecați dincolo, în nădejdea Învierii!

3 comentarii:

  1. Ce-mi plac pozele tale..iar salul e super dragut, superb, vai ce fac doua maini pricepute!
    Eu am doua maini stangi dar admir mult munca altor persoane.
    Poate o sa vina si mult asteptata zapada! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, Anca a facut lucruri minunate! Mie imi lipseste indemanarea, rabdarea si vointa in ale lucrului manual:)

      Si eu visez la zapada, dar se pare ca nu va fi...

      Ștergere
  2. sarbatori minunate sa aveti, draga mea! Sunt sigura ca vor fi speciale! la urma urmei ce le face speciale? inima noastra. sarbatori cu multa bucurie si liniste in suflete!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizită! O zi cu soare!