miercuri, 11 noiembrie 2015

Cărțile copiilor mei

Bica a venit la noi, și cum sâmbătă și luni  vor fi zilele de nume a lui Filip și mai apoi a lui Matei, le-a luat daruri. A primit și Teo de ziua fraților ei. :)

Cele mai frumoase cărți de până acum, la care cei mici au tot revenit, au fost cele ilustrate de Tony Wolf. Noi mai avem cartea mare cu cele 24 de povestioare de Crăciun, care sunt tare uzate de la atâta răsfoit.

Așa că, ieri, au primit două cărți ilustrate de acest autor și una la fel de minunată, de la ed. Girasol, pt. Filip. Coperțile sunt cartonate, culorile vii și paginile lucioase și groase.

le-am luat de la Alexandria, desi putea sa le comand de pe librarie.net la pret mai mic, dar nu am mai avut răbdare. Sunt atât de frumoase! Și textele foarte ușor de parcurs, cu limbaj frumos, curat, fără urmă de violență oricât de mică.

20 de povești de la fermă

au o grămadă de informații utile despre animalele de la fermă, spuse în cuvinte simple, ușor de reținut pentru copii

din cartea Piticii

din cartea Animalele

 Animalele

 Piticii

Abia aștept Black Friday, căci an de an am luat multe cărți la jumătate de preț pentru Moș Nicolae și Crăciun și le tot răsfoiam eu pe ascuns până veneau sărbătorile :)
Am mai scris aici și aici despre cărțile copiilor mei.

7 comentarii:

  1. Va citesc cu drag si ma bucur mult de postările din categoria " Cartile copiilor mei".
    Am deschis lista pentru Mosi :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Corina, cu mare drag! Am sa mai scriu si daca punem in ghetute ceva carti frumoase, sau sub brad:)

    RăspundețiȘtergere
  3. :) și noi avem 3 categorii de wishlist în ce privește cărțile: tati, mami și băieții :) când facem o comandă, ne ia zile să ne hotărâm care dintre ele să le comandăm.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cam asa e si la noi, numai ca 5 categorii:)

      Ștergere
  4. La multi ani pentru Filip (ieri) si Matei (mâine)! Si baietelul nostru este Filip! Te citesc cu mult drag de ceva vreme! Postarile tale sunt folositoare si pline de inspiratie! Post cu mult folos! Madalina

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Madalina, multumesc de cuvinte si gand bun! La multi ani si lui Filip al vostru, sa fie mereu ocrotit de Sfantul cu nume frumos!:)

      Ștergere
  5. ce frumoase sunt! ieri seara a zis si bebe meu cuvantul pitici!!! :) Trebuie sa-i iau si eu cartea!!!!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizită! O zi cu soare!