duminică, 25 octombrie 2015

Bucuriile de zi cu zi

Se pare că nu mai ajung să scriu mai nimic pe aici. Nu că ar fi vreo pagubă de altfel, însă timpul nu mai are nicicum răbdare. E bine uneori când nu mai este timp pentru net; așa îți dai seama că ți-e bine cu tine, cu cei de lângă tine, și că nu mai este nevoie de încă un mâncător de timp. De timpul alături de ei sau pentru ei. 

A fost o săptămână  cu multă alergătură, cu vizite la medici, cu altele care urmează, cu decizii de luat. Sperăm să fie spre bine toate. Virozele nu ne ocolesc, răbdarea ne lasă, vremea de afară nu e prietenoasă pentru plimbări lungi, de aerisit gânduri, inimi îngândurate și mereu alergate. 

Mi-e dor de tihnă. De o buclă în care timpul să stea pe loc. Să îmi dea răgaz și putere să o iau de la capăt, prin fuga asta din orice clipă. Oare de ce tot mai mulți oameni resimt că nu mai au timp? pentru că risipim prea mult probabil...  

E duminică. Iar. Cam așa zboară totul....Știu când e luni și când e duminică. În rest....detalii. Fiecare însă la fel de important. Dar dincolo de toate, mi-e cel mai bine așa cum sunt acum. E o împlinire a inimii pe care nu mi-o putea oferi viața fără dragii mei, pentru care tot alerg și alerg. Dar cu drag. Cu tot dragul.


după amiază de duminica trecută, cu două ore de liniște, cu ultima cafea cu cofeină și pagini de carte pline de frumos


alte pagini, alte carte, totul furat în altă oră de somn de pitic

mesteacănul de lângă bloc și-a schimbat hăinuța. 
Fratele lui, de lângă, păstrează încă verdele.

peisajul lui Matei, pentru mami, pus pe frigider tot de el, să îl găsesc când mă întorceam acasă:)

mușcată ce se încăpățânează să mai înflorească. Și bine face.

măcar arată bine și cafeaua decofeinizată :)

fotografie făcută de Matei. 
Mi-au plăcut precizia și culorile alese pentru lucrurile pe care a vrut să le fotografieze. 

.....

11 comentarii:

  1. Ai o poza...cu cartea si cu talpicile, este asa...o poza de maternitate, nu stiu cum, de reclama, induiosatoare si plina de pace si de bine:). Imi plac toate, dar aceasta vibreaza in mine:). Eu sunt o bautoare de cafea, dar imi place si cea fara cofeina:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. de talpitele astea imi va fi cel mai dor peste ani!:)

      Ștergere
  2. Melodia asta am ascultat-o si eu astazi , e dementiala :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pe mine ma rascoleste...e un cumul de stari cand o ascult.

      Ștergere
  3. Da, si eu cred ca nu mai avem timp pentru ca il risipim.
    Iti doresc sa-ti fie toate spre bine, spre liniste si spre frumos. Si sa se limpezeasca tot ce te framanta. Imbratisari cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. MULTUMESC, draga mea! Intorc imbratisarile!

      Ștergere
  4. De ce cafea fara cofeina? Mult spor in toate!

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu nu mai beau cafea de nici o culoare dar tin minte ca imi placea si cea fara cofeina..
    Imi plac pozicile :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mai nou nici pe asta nu o mai beau. e mai nociva decat cea naturală

      Ștergere

Multumesc pentru vizită! O zi cu soare!