sâmbătă, 26 septembrie 2015

Jurnal dintr-o dimineață de sâmbătă

Taniusa  e cea care ne găzduiește aceste jurnale feminine.:) 

Pentru astazi: 26 septembrie, 10.34

Afara:  plouă ușurel și e răcoare. E atmosferă bacoviană, dar face atâta bine ploaia asta!

Mă gândesc: la faptul că vreau să încep să țin un jurnal, doar cu amintiri despre copiii mei, perle, momente hazlii sau triste, progrese...peste ani voi fi recunoscătoare pentru aceste pagini.
 
Din locurile de unde învățăm: din discreția cu care lucrează Dumnezeu în viața noastră, și totuși atât de repede uităm...
 
Sunt recunoscătoare pentru: pentru modul cum Dumnezeu aranjează oamenii și situațiile uneori, ca într-un puzzle colorat, așa de frumos, din care toată lumea are de câștigat.
 
Citesc Urme în zăpadă 
 
Ceea ce astept (sper) să le treacă până luni rămășițele de răceală celor mici și să poată merge la grădi. Da, după patru zile de grădi, 10 zile acasă.:( Nu e nimic grav, dar nici cu tuse nu pot merge în colectivitate...

În casă sunt peste tot jucării
 
Unul dintre lucrurile mele preferate: plimbările în pădure, în zile calde de toamnă, arămii, cu miros de frunze uscate, adunând bucurii mici în buzunare de copil: ghinde, frunze portocalii, conuri parfumate, bețe mici, pietricele rotunde........copilărie:)
 
 

Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii: stăm în casă, dacă e așa ploios, și citim-colorăm-facem puzzle-decupăm-construim
 
Săptămâna care a trecut: de mirare!  Am reușit să vând un set din lemn masiv, masă și 6 scaune, pe olx.ro. Nu aș fi crezut, dar am zis să încerc. După 6 luni de la postarea anunțului, a venit cumpărătorul, văzut/plăcut/cumpărat, după care, în aceeași zi am luat o canapea mică, de care avem nevoie și o măsuță de cafea, din lemn de tei.:) Din fix aceiași bani.  Și cum să nu-L vezi pe Dumnezeu din spatele acestor "coincidențe"?

Saptamana viitoare: sper să putem relua grădinița și Teo să meargă la noua ei grupă. Am trasferat-o.
 
O imagine pentru astăzi : 


2 comentarii:

Multumesc pentru vizită! O zi cu soare!