sâmbătă, 12 septembrie 2015

Cărțile copiilor mei

Mâine e ziua lui Matei, ocazie cu care am dat iama încă de duminica trecută în cărțile de la Libris, în căutare de enciclopedii potrivite pentru el, căutând bineînțeles ceva și pentru Filip mic și Teodora. La noi, de ziua unuia dintre ei, primește fiecare câte ceva.:)

El este tare încântat de cărțile tip enciclopedie, de curiozități din lumea animalelor, a mașinilor, a transporturilor, de păduri, plante și flori, așa că mi-a fost ușor să aleg. M-am bucurat enorm să descopăr o colecție de mici enciclopedii de la Larousse, ed. Rao, la 50% reducere. 




detaliu din cartea Plantele

detaliu din cartea Transporturile 

 pachetul pe care îl vor primi de la Bica, cele mici pt Filip, Enciclopedia Noapte bună pt Teo și Viața în sălbăticie pt Matei

o parte din cuprinsul cărții Viața în sălbăticie


detalii din aceeași carte

Biblia cu ilustrații

detaliu

cărticica cu Pixi, noi le iubim tare mult și le avem cam pe toate

Am mai scris aici despre cărțile copiilor mei.

4 comentarii:

  1. Foarte frumoase cartile!
    La multi ani lui Matei! Sa creasca mare si sa fie sanatos!
    Petrecere frumoasa sa aveti!

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani Matei! Sa cresti mare si sanatos si sa-ti pastrezi din candoare si din curiozitate! Sa fii pentru fiecare om pe care-l intalnesti fratele mai mare. Foarte frumoase cartile, tare diferite cele de fete de cele de baieti...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anca, multumim inca o data! Eu as lua astfel de carti si fetelor!:) Cel putin lui Teo ii plac!

      Ștergere

Multumesc pentru vizită! O zi cu soare!