duminică, 13 septembrie 2015

Bucurii de zi cu zi

ingredientele unei stări de bine atunci când ai de călcat un munte de haine: lumină naturală, soare afară, ferestra deschisă, un fier de călcat bun, o masă de călcat solidă, o cafea cu scorțișoară într-o ceașcă veselă și melodiile Alexandrei Ușurelu

mă bucur în fiecare zi de un cer minunat. Atât de cer!

abia aștept ziua când voi zbura printre nori


conuri mici delicate

mica mea orhidee care înflorește împotriva firii, cu rădăcinile în pământ, deși orhideea le are aeriene

dimineți somnoroase

culori de toamnă în bucătărie

ferestre înflorite

cartierul somnoros sub minunata plapumă de nori. Minute în șir am privit cerul acesta cu o cafea aburindă în mâini

 Azi Mateiul drag împlinește 5 ani! Nu știu când au trecut. 
5 ani frumoși, de copil blând și bun.

Bucurii sunt la tot pasul, numai să le vedem!


7 comentarii:

  1. Ce cer! Si mie imi plac conurile acelea mici si delicate. De calcat eu nu mai calc decat dimineata:) inainte de plecare:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu as calca asa daca as putea lasa mereu fierul si masa instalate, dar cei mici ar fi tot timpul roata pe langa ea... Ca sa o desfac de fiecare data si sa o pun la loc pt un tricou/bluza...mai greu:)

      Ștergere
  2. La multi ani puiului!
    Si eu mi-am inceput ziua afara, jucandu-ma cu cainii desculta pe iarba, sub soarele Greciei :)
    O duminica frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Luiza, multumim! Of, tu sa nu-mi mai spui de soarele Greciei ca acusi fug de acasa:) Acolo m-as stabili si eu intr-o zi...

      Ștergere
  3. La Multi Ani! Sa fie sanatos si sa va aduca numai bucurii!
    Ce imi plac pozele tale. Asa cum spune si titlul, bucurii de zi cu zi. Unii oameni nu au ochi pentru aceste lucruri marunte dar tocmai ele compun o zi frumoasa.

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizită! O zi cu soare!