sâmbătă, 15 august 2015

Jurnal

Taniusa  e cea care ne gazduieste aceste jurnale feminine.:) 
Nu am mai scris de mult tare acest jurnal....

Pentru astazi: 14 august 12 noaptea :)

Afara: răcoare. A plouat așa frumos și încă plouă ușurel. S-a îndurat Cerul de noi!

Mă gândesc: la cum să mă las în mâna lui Dumnezeu și să nu mai îmi fac griji pt.viitor...
Din locurile de unde invatam: din cuvintele unor oameni pe care i-a înțelepțit viața
 
Sunt recunoscătoare pentru: că sunt pe acest pămant
 
Citesc Monahia Siluana Vlad, Deschide cerul cu lucrul mărunt
Ceea ce astept (sper) să plouă mai mult. Mie nu imi plac zilele ploioase, dar e atâta nevoie de apă în jur.... Parcă nu am prins vreodată așa secetă.


În casă e liniște. Toată lumea doarme.
Unul dintre lucrurile mele preferate: ciocolata la cafea, oamenii sinceri și pâinea cu unt. Ce combinatie:)

Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii: să citesc povești cu cei mici, am cam sărit activitatea asta de când cu plecările noastre și cu joaca afară până târziu și vreau să recuperăm. Și lor le e dor.
 
Saptamana care a trecut: plină, dar frumoasă și....mai calmă. Începe să dea roade un exercițiu pe care am început să îl aplic constant. Să fiu mereu atentă la ce e în interiorul meu, ce furie stă să apară, ce stare tristă....să o accept și să trec peste, fără să îi dau mai multă importanță decât e cazul..

Saptamana viitoare: stăm pe acasă (cred). Vreau să coc vinete mai multe și să pun pt.toamnă. Deja simt în aer că vine toamna și abia o aștept. Mi-e dor de o schimbare de decor, de un nou început. Așa simt fiecare început de anotimp.:)
 
O imagine pentru astazi : 


pinterest

4 comentarii:

  1. Vai ce mi plac vinetele, dar noi n avem loc in congrlator ca am pus 10 kg de urda sarata in diverse recipiente:) , si eu astept toamna ca pe un inceput, parca ma trezesc din amorteala si mi reactivez vise si aripi. Ce minunat ca a plouat :) era atata sete. Te imbratisez, zile pline de liniste si bucurie:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anca, eu nu mai pun la congelator mai nimic, doar carnea ramane sa fie pastrata asa, termen scurt. Branza mi se pare ca isi schimba tare gustul.
      De anul acesta pun vinetele la borcan, dupa ce le-am copt in cuptor pe o tava obisnuita. Nu mai au nici gust afumat in felul asta. Borcanele le sterilizez si le duc la beci, pt ca nu am o camara racoroasa sau un balcon asemenea.:)
      La fel am procedat si cu casul de oaie. Framantat cu sare, pus bine in borcane de 800, sterilizat si tine mult timp, la beci.

      Ștergere
    2. Eu n-am beci si nici un alt loc, la urda sarata nu mi s -a parut sa si schimbe prea tare, oricum nici n am alta varianta. Am avut cas si s-a stricat foarte repede, cam intr-o luna in debara la noi (in cond in care debaraua este in mijlocul apartamentului). Cum anume pui in borcan? in ulei sau asa simple?

      Ștergere
  2. Cu putin ulei si putina sare. Apoi sterilizate.

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizită! O zi cu soare!