joi, 13 august 2015

Momente de bucurie

A mai trecut o perioadă departe de casă, cu zile tihnite, dar multe bagaje și multă zarvă de copii mici. :) Fiecare ieșire e plină de entuziasm, dar încărcată de grijă și atenție suplimentară pentru a supraveghea trei copii plini de voioșie.

Zilele au fost toride, dar știu cât de dor ne va fi de soarele cald și de vacanță, așa că nu ne-am plâns. Deja se simte că se apropie toamna, pe care o aștept cu nostalgie, diminețile și serile sunt mai răcoroase și numai bune de stat în aer liber. Începem ușor ușor să pregătim hăinuțe noi pentru grădi. Anul acesta T. va fi la grupa mică. :) 

E o perioadă de planuri, de așezare în tihnă, de pus lucrurile la locul lor, de visat la zile bune, de simțit tot ce e în noi și în jurul nostru.

dimineți 

citind in parc

cer de dimineață de vară, ora 7 :)

o ie nouă la care lucrează mama mea

buchet de....lucernă:)

am reluat o frumusețe de carte citită mai demult, care de fiecare dată îmi dă alte răspunsuri unor frământări

momentele mele

Albă ca Zăpada

primită în dar de Teo, de la un domn, care s-a gândit că e cadoul perfect pt o fetiță:).
 Nu se joacă deloc cu păpușile, preferă mașinuțele sau jocurile practice. Eu mi-aș fi dorit tare mult așa păpușică în copilărie:)

motani tolăniți pe pămant ceva mai răcoros decât aerul torid al zilei

Iepurilă vecin


desertul de fiecare zi, la bunici

dovlecei cățărători



Un gând pentru azi:

"Aşa precum neguţătorul din diferite ţări adună mărfuri felurite şi, aducându-le în casa sa, le tăinuieşte pe acelea, asemenea îi este cu putinţă şi creştinului a aduna din toată lumea gânduri folositoare pentru suflet şi a le aşeza în cămara inimii sale, zidindu-şi sufletul cu ele."

Sf.Tihon din Zadonsk

2 comentarii:

  1. Mama ta face lucruri minunate :*. Parca aduci cu Alba ca zapada, fara ochelari si tunsa ca ea, cred ca esti identica. Am marit poza sa vad daca sunt perje, vai ce-mi mai plac. Cartea de Maica Siuana Vlad o pun imediat in cos pe Libris ca mai aveam o carte agatata si parca n as face comanda doar al o singura carte. In poza cu agenda vad biscuiti de miere, ce-mi palce cum miros:). Imbratisari:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anca, multumesc, eii, nu-s chiar Alba ca Zapada:)

      Noi le spunem prune drepte, sunt din acelea pt magiun. Minunate!

      Da, biscuiti cu miere, buni la cafea:)
      Imbratisari!

      Ștergere

Multumesc pentru vizită! O zi cu soare!