sâmbătă, 11 iulie 2015

Bucurii impletite

Coloram pe pietre, in zile caniculare, la bunici, sub vie


Rufe intinse la soare- una dintre bucuriile de a sta la curte 


Limonada cu menta si apa rece de izvor

Moment de ragaz, furat in timpul somnului de pranz al celui mai mic dintre pitici

Frumosul deplin din lucrurile mici



Picuri binefacatori

Mers prin ploaia muuult asteptata

Bucurie de culori in ploaie

Cafeaua de dimineata, savurata pe iarba

Ce mai citesc...

Un catel de plus cu ochii de tus

Cand i l-am adus lui Matei l-a strans cu asa drag in brate si l-a numit fara ezitare "Toto":)
Toto a costat doar 3 lei si a adus asa bucurie...

Un miel alb, pufos, in spatele blocului...
De mica imi placea sa privesc norii si sa le atribui diverse forme:)

Ce bine trebuie sa fie acolo Sus...

Jucarii frumoase in pungile de 2 lei cu pufuleti cu surprize

Matei, dorindu-si sa culeaga frunzele uscate ale marului pitic, asa ca-n "Fata babei si fata mosneagului":)


Ingredientele pentru o tarta cu legume si branza, dupa o reteta a lui Adi Hadean. Eu am pus si sunca.

Pur si simplu s-a topit in cateva minute. Trebuie sa o repet si sa o dublez:)


3 comentarii:

  1. Un regal de frumuseţe şi de bunăstare a inimii aici, la tine...Mereu mă odihnesc şi mă bucur atunci când te vizitez!
    Picioruşele desculţe în iarbă sunt minunate...ce momente!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc, Mariana draga! Si eu simt la fel in casuta ta:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Vai norii sunt minunati si clopotelul asa concentrat, desenand cu migala, picioarele in iarba sunt...mortale, cafeaua si cersafurile la soare sunt inceputul oricarei dimineti perfecte de sambata din lumea mea ideala:). Un catel asemanator am avut si eu pe vremuri, doar ca era tare, cred ca avea burtica umpluta cu paie. Zile senine copii frumosi:*

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizită! O zi cu soare!