luni, 15 iunie 2015

Săptămâna cu bucuriile ei :)

nu e niciodată "prea" vară pentru crizanteme :)

în sfârșit am ajuns să îmi cumpăr iedera binefăcătoare
broasca este o pușculiță primită de Teo în dar

un altfel de buchet: frunze si fructe încă necoapte de...boz:)

căpșuni pudrate

dulceață parfumată

unul dintre motivele pentru care iubesc vara: ceapa verde și toate verdețurile în general



salata de vinete, bunătatea verii


joaca din fața blocului

o carte minunată, care se citește cu lacrimi în ochi. Aș spune că e cea mai bună carte de "parenting", deși e roman, pentru că te face să te descoperi pe tine ca părinte....

multumesc, Iuliana, că ai amintit de ea!

cărțulii noi pentru copii

grafica de excepție. Atât de frumoase sunt cărțile cu adevărat copilărești, cu chipuri blânde și culori calde

5 comentarii:

  1. Ce carte frumoasa pentru copii! Am sa citesc si eu cartea si la Iuliana imi atrasese atentia, nu stiu de ce nu am cumparat-o desi am tinut-o in mana de mai multe ori. Adica clopotelul ala micut mananca ceapa? Bravo! Da vafele sunt mai caldute si parca nici nu curg asa tare :), iar capsunile cu zahar erau preferatele mele:). O saptamana plina de racoare si bucurii muulte si dulci:*

    RăspundețiȘtergere
  2. da, Anca, clopotelul mananca ceapa verde. Si Filip la fel:) Cand era mai mica manca usturoi fara probleme, acum nu prea mai are curaj.
    Vafa ramane inghetata mea preferata, parca e acel gust de vanilie din copilaria mea. Mi-e dor de ACEL Polar. Acum nu mai e nicicum la fel.

    O saptamana bucuroasa!:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Saptamana trecuta am cumparat si eu crizanteme albe pentru cineva, cu acelasi gand, ca sunt frumoase oricand, nu numai toamna :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie mi-s tare dragi si rezista muuuult de tot!:)
      Imbratisari, Iuliana, si pentru minunata carte de care ai scris! O declar cea mai buna carte pe care am citit-o. Mi-a mers la suflet!

      Ștergere
  4. cat d emult imi place buchetul tau!!!!!! si inghetzata!!!!
    cu mult drag, Ioana

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizită! O zi cu soare!