luni, 8 iunie 2015

O saptamana si iar bucurii

Am avut o saptamana tare frumoasa si foarte incarcata. Cele mai frumoase momente le-am petrecut in aer liber, din nou la bunici sau in lungi plimbari pe afara. Ne bucuram de soare din plin, insa nu pot sa nu ma gandesc la cat de mult sufera gradinile de legume pentru ca nu au ploaie.... Nici ciresele bunicii nu sunt la fel fara apa cea mai buna pentru orice e natural....apa de ploaie. Din nou, doar ce vine de la Dumnezeu e desarvasit. Restul, incercari, esuate de multe ori, de a face si noi ceva....

Saptamana aceasta:

- am fost la un parculet nou de joaca, mare bucurie pe pitici.
- Teodora a cunoscut-o pe una dintre viitoarele ei doamne educatoare, dna Trandafir :) si si-a vazut grupa. Era emotionata, curioasa si timida, dar i-a placut.
- am cules flori de soc pentru socata racoritoare.
- am fost la stana, cu caruta unchiului, la care era inhamata o iapa si manzul ei, iar in caruta am dus o caprita la stana, la mama ei:) Am fost ospatati cu cas proaspat, o bunatate, picii au mancat pe saturate. Din păcate oile erau duse în altă parte, la umbră și nu le-am putut vedea. La intoarcere am luat o mieluta, care urma sa fie intarcata. Teo a adormit in caruta. La fel si Filip. Matei nu. Era fascinat de manat caii, de tinut hamurile...A fost un vis implinit. Demult imi doresc asta pentru ei. Imi pare rau ca nu am avut timp sa mergem la cules de fragi. Ramane pe week-end-ul viitor.
- am mancat cirese direct din copac
- am jucat fotbal
- i-am luat bicicleta noua lui Matei
- am citit carti bune
- ne-am bucurat de trandafirii infloriti minunat
- le-am luat doua carti frumoase celor mici cu Zaharia Zanzibon.
- am facut deserturi bune si acasa si la bunici.
- Filip a mers doar descult peste tot la tara.

 A fost minunat totul!

iubesc sa stau pe spate, in iarba, singura, si sa privesc cerul. Atat. E lucrul care ma relaxeaza intodeauna profund. 

roz

cea mai dulce dezordine

 perfect

de cate ori vad bolta plina cu trandafiri rosii imi amintesc de vremea cand cu greu gaseam trandafiri asa si frunze de stejar pentru coronitele de la premiu. Na, pe atunci asa se puneau copiilor. Mie imi erau tare dragi.


chec - guguluf :)

răsfăț :)

 buchetul ca urma să fie lângă cafeaua de dimineață


un bebe URÂT, care are buton pentru PLÂNS.
L-a primit Teodora acum doi ani de la cineva, de ziua ei. Nu i-a placut niciodata. Nici noua. Nu inteleg astfel de jucarii. Filip e fan insă.:)


floare de soc...si o iasomie strecurata de Matei in fotografie 


de cum am ajuns, deși nu eram așteptați, ni s-a pus înainte o măsuță mică, cu față de masă curată, o farfurie frumoasă și caș proaspăt din plin. In foto rămăsese jumătate :)



Și cum să nu privești în sus și să spui doar atât....MULȚUMESC!

15 comentarii:

  1. Esti atat de minunata, draga Claudia! Postarile tale ma odihnesc, simplitatea si fericirea curata si fireasca care se degaja din cuvintele si fotografiile tale si implicit din privirile copiilor tai, sunt daruri de zi cu zi pe care le imparti cu noi, cititorii tai si iti multumim! Cu drag, Andreea

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa iti traiasca minunile, Claudia! Sa te bucuri de ei (copii) si sa iti aduca numai bucurii.
    Cat de frumos ca ai reusit sa ii duci in excursie cu caruta! E o experienta pe care fiecare copil ar trebui sa o traiasca.
    Multe zile senine sa aveti!

    RăspundețiȘtergere
  3. cat de minunate sunt pozele!!!! se vede ca v-ati distrat de minune!!!
    la plimbare cu caruta cred ca le-a placut enorm!!!! Nici nu stiu ce-mi place mai mult din postarea ta: florile, pozele, gandurile tale, cerul, dezordinea, cele 3 minuni.... cred ca de fapt imi place Totul!!!! cu mult drag, Ioana

    RăspundețiȘtergere
  4. La multi ani, fetita mica si frumoasa! Sa-ti fie viata o bucurie!
    M-am bucurat si eu de bucuriile tale, Claudia. Multumesc, m-am incarcat cu frumos, aici, le tine. Imbratisari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Iuliana pt urari!
      O zi minunata!

      Ștergere
  5. E cea mai mare binecuvintare pe care ai primit-o in dar...copii ne sunt linistea noastra sufleteasca...luptele unei mame cu lacrimi si zimbete..fiti binecuvintati dragi prieteni necunoscuti dar care imi aduceti atita liniste privindu-va

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Amalia, bun venit si iti multumesc pt cuvintele frumoase!

      Ștergere
  6. Imaginile cu copiii la stână sunt de vis! Ca, de altfel, tot ce ai povestit din săptămâna ta minunată şi bucuroasă! Bucurie curată, vie...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mariana, multumim, da, asa a si fost, bucurie simpla, curata, de copil...

      Ștergere
  7. Oare n-am trimis comentariul? Imi plac mult pozele, micutul ciobanas se distreaza de minune, parca e de acolo,:*, ce idee cu masa sub cires:), bebelusul este had, dar cum il tine strans asa pare cea mai frumoasa si mai draga jucarie. Trandafirii minunati, guguluful delicios:), iar cerul e mereu la indemana si totusi invizibil:). La multi ani clopotel frumos si vesel, luminita de fetita :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anca draga, asta e singurul comment primit... Multumesc! Ce frumos ii spui tu Teodorei, clopotel...si acum si luminita de fetita. Asa si e! Te imbratisez! Ce mi-ar placea sa ne vedem o data cu toatele!

      Ștergere
  8. La multi ani fetitei celei iubite si delicate! Sa creasca mare si sa va umple mereu sufletul de veselie si fericire!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizită! O zi cu soare!