luni, 29 iunie 2015

franturi de bucurie

Saptamana trecuta am petrecut-o aproape in intregime la curte, la parintii mei si la ceilalti bunici inca putin.... Vremea a fost rece pentru timpul asta, vantul destul de puternic, iar hainele destul de subtiri...:) Insa, ne-am imbracat cu ce am mai gasit in mansarda la mama, improvizand, dar stand doar afara:)

Ne-am bucurat de fructele verii, de biciclete, tractoras, flori vesele, ziua mamei, orhidee cadou, prietena draga, o iesire mult asteptata, joaca, muzica pentru copii, inghetata.... Ne-am bucurat de vara!


















Visine si cirese albe duuulci

Cirese dulci-amarui


Comunicare din priviri





Decor...de visine si manute mici de clopotel














2 comentarii:

  1. ce zi frumoasa ati avut!Vacanta frumoasa in continuare cu zile mai calde si multe fructe dulci!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizită! O zi cu soare!