duminică, 21 iunie 2015

Bucurii din săptămână

un ceas nou de perete. 

Nu aveam unul, iar darul a venit la fix. E exact modelul pe care mi-l doream de multă vreme și tot nu reușeam să-l cumpăr. Tot timpul mi se întâmplă asta, să îmi doresc ceva foarte mult și să nu reușesc să obțin (lipsă timp, bani sau chiar produsul), urmând să primesc la ceva timp în dar. Iar acum darul a fost al soțului, de la elevii lui:) Așa mi s-a întâmplat și cu cele două cărți ale lui Dominique Loreau, pe care le-am primit de la Anca :)

un răgaz....doar al meu, tot mai rar în ultima vreme...

ce mai citesc: frânturi, târziu în noapte...o carte plină de sensuri profunde

perfecțiune de vară


o mare de pietricele cu diverse nuanțe de gri

rime noi pentru piticii mei

leagăn nou descoperit

sandale moi :)

ceva frumos
sursa

8 comentarii:

  1. Am si eu un ceas foarte asemanator in bucatarie:), nu mai are baterie de ceva vreme, dar e decorativ. Sandalele imi plac foarte tare, ciresele nu mai spun, sunt laitmotivul fiecarei zile, iar Micul Print este exact asa, minunat si luminos si...curajos:). Imbratisari:*, o saptamana plina de veselie:)

    RăspundețiȘtergere
  2. PS imi place muuult noua fata a blogului:*

    RăspundețiȘtergere
  3. imi plac mult sandalutzele tale! si ceasul, bineinteles! iar cartile sunt o inspiratie, ca de obicei! cu drag, Ioana

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumoasa noua fata a blogului! Si pozele tale au aer de vacanta! Vacanta cu manute mici si grasute de copil manjite de dude si cirese :).
    Multa bucurie, si sa te bucuri de momentele de liniste, de ragazurile acelea atat de rare!

    RăspundețiȘtergere
  5. Sa te bucuri de multe cadouri vara aceasta, sa fii sanatoasa si iubita!

    RăspundețiȘtergere
  6. Fetelor dragi, multumesc de gandurile frumoase!:)

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizită! O zi cu soare!