vineri, 1 mai 2015

Jurnal de vineri

Taniusa  e cea care ne gazduieste aceste jurnale feminine.:)

Pentru astazi: 1 mai muncitoresc, nu cu prea multa munca :)
 
Afara: soare, rece si pasari ciripind

Mă gândesc: la ce sa mai luam sa ne mai treaca mucii :)
Din locurile de unde invatam: de la viata de zi cu zi.
Traim si invatam la fata locului, mereu si mereu, cat de mici suntem, dar si cata putere sta in vointa noastra, cat de rai putem fi uneori, dar si cata bunatate are inima noastra, numai sa o scoatem la lumina....
 
Sunt recunoscătoare pentru:  mila lui Dumnezeu si rabdarea copiilor cu mine si dragostea lor neconditionata.
 
Citesc Arta simplitatii.
 
Ceea ce astept (sper) sa mergem la mare anul acesta. Deja ma gandesc la castele de nisip cu cei mici.:)

În casa e bine, lumina, jucarii peste tot, haine la soare pe uscator, vreau sa sterg iar geamurile. A plouat si sunt opace :)
Unul dintre lucrurile mele preferate: conferintele parintelui Constantin Necula, de la Sibiu
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii: mi-as dori sa mergem la bunici, nu stiu vremea daca tine cu noi
 
Saptamana care a trecut: am privit mai mult la greselile mele si sunt dispusa sa am mai multa rabdare cu mine, cu conditia sa merg pe drumul cel bun, mereu atenta la fiecare cuvant si gand ce sta sa tasneasca afara cu rautate.

Saptamana viitoare: vine mama la noi, va fi frumos, cu Matei sper la gradi, dupa o saptamana cu viroza. Sper ca macar in concediu, la vara, sa nu mai avem tuse, muci etc.:)
 
O imagine pentru astazi : de fapt mai multe, care mi-au facut ziua frumoasa :) toate de pe pinterest.com



mi-ar placea asa o papusica pt Teodora

copilarie

feminin

buchetul ideal :)

natural

gingasie

marele meu vis

5 comentarii:

  1. Si al meu:* (visul). Si mie imi plac papusile acestea, chiar inainte sa vina Ilinca imi propusesem sa comand una de aici http://papusiledariei.blogspot.ro/. Insa am observat ca Ilincai ca mai tuturor fetitelor ii plac genul printesa:), in special sub influenta colegelor de gradinita, mai are cateva moi pe care mi le-a daruit mie:). Week-end plin de soare si copilarie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Anca, frumoase papisile Dariei, dar parca nu as da atatia bani pe o papusa. Costa cat un aparat de aerosoli :) Week-end bucuros si la voi!

      Ștergere
  2. Ce frumoase sunt imaginile, toate îmi plac...căsuţa e superbă! Azi am spălat şi eu nişte pluşuri! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, casuta e chiar de vis... Si eu astept vara sa spal plusurile celor mici, cateva au, si sa le pun la uscat afara la mama in curte :)

      Ștergere
  3. si visul meu!!!! numai flori peste tot!!! Sa ne dea Domnul la toti!!!! Ioana :)

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizită! O zi cu soare!