sâmbătă, 16 mai 2015

Bucuriile saptamanii

joacă

roz

verde-roz

Teodora și plăcințelele ei cu stafide și zacăr pudlă

candela aprinsă - încerc să o țin aprinsă mereu, îmi dă așa o liniște...
inima din cafeaua mea :)

orășel pentru Matei. 
Surpriza mea pentru el, cand făcea nani la prînz. Mare bucurie!


puf galben ca de pui

copacul meu drag

"Prilej de bucurie"

Tema unei planșe de făcut la grădiniță de Matei. L-am întrebat cînd este el bucuros. Mi-a răspuns că atunci cînd mănîncă ou kinder.:) Normal.:)
Apoi am mai întrebat ce bucurie mai are el? Și mi-a spus că atunci cînd merge cu tati la biserică, la slujbă, cu mașina și se împărtășește. Na, găsit subiect de desen. Făcut doar de el. 

 o frumusețe de carte, repovestită de pr.Necula după originalul italian, "Marcellino, pan e vino"

Potrivită pentru cei mici, de la 6 ani în sus aș spune eu. Și pentru cei mari, cu inimi mai tari.
Pe net se găsesc și filmul și desenul animat. Ideea bună de umplut timpul îmbogățindu-ne, și nu risipindu-ne.

Un mesaj atat de profund!

Tot ieri la grădi la Matei, a venit un domn polițist, care le-a vorbit despre tema violenței. Au colorat aceste stegulețe-mînuțe si au defilat cu ele în jurul grădiniței. Au primit și cîte un fruct și o carte tare frumoasă. Mă bucur  mult cînd văd că au parte și de astfel de activități.

cartea, despre aventurile unui șoricel Timmy și ale prietenului său, cîrtița Muffy

frigiderul nostru începe să fie tot mai vesel :)

mi-aș dori o astfel de seară - avantajul de a fi bucureșten uneori

6 comentarii:

  1. Ce saptamana frumoasa! Si mie candela imi da o stare de liniste si siguranta. Imi place inima si desenul lui Matei si Claudia bebe si oraselul si clopotelul la geam, toate... Sa aveti o saptamana macar la fel de colorata si frumoasa:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce de bucurii, ce de bucurii! :)
    Te îmbrăţişez!

    RăspundețiȘtergere
  3. Anca, multumim la fel!
    Mariana,:) Asemenea!

    RăspundețiȘtergere
  4. Am si eu floricica ca a ta, cea roz, doar ca a mea este rosie. Din pacate dupa ce i-au trecut florile cu care am primit-o, nu a mai inflorit la fel de bogat. Poate ar trebui sa ii pun un ingrasamant, cine stie?
    Imi plac desenele lui Matei si mai ales copacul familiei voastre, asa de sugestiv! :)
    Saptamana cu bucurie sa aveti!

    RăspundețiȘtergere
  5. Iuliana,am avut si eu muulte asemenea si au avut mereu aceeasi soarta. Eu le mai dadeam mamei sa le resusciteze si uneori ii iesea:)

    Multumim! Bucurii!

    RăspundețiȘtergere
  6. Cat de frumos...Imi place mult copacul vostru..dragostea cu care vorbesti despre activitatile voastre...dragostea cu care iti inconjori copii....Mi se pare minunat...
    Sa ai mereu parte de..inimi in cafea :)

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizită! O zi cu soare!