sâmbătă, 2 mai 2015

Bucuriile saptamanii

diploma lui Matei, primita la ORL, dupa ce a fost cooperant si cumintel la scoaterea unui dop de cerumen dintr-o urechiusa :)

carti in dar si una comandata de mine :) Tare faine.
Multumesc, Adina, nu e intamplator ca le-am primit tocmai acum, chiar avem nevoie de unele lucruri citite in aceste carti

 un pin verde, viu, demn

verde-mov, combinatia perfecta

plante noi, binefacatoare

mi-a fost tare de folos acest articol si abia astept sa iau si iedera mult folositoare in locuinta, de care stiam de mult timp si acum mi s-a reconfirmat


o conferinta minunata, cu parintele meu preferat

Cand eram studenta in Cluj nu ratam nici o conferinta cu parintele Necula de la Sibiu.
Pentru unii mai "evlaviosi" pare a fi exagerat, insa mi se pare ca are o ironie sanatoasa in orice discurs al sau si trebuie privit intotdeauna dincolo de forma cuvantului.

avem doua saptamani de cand am scos televizorul din viata noastra.

E asa bine. Liniste. Carti. Timp impreuna. Fara Mickey Mouse, devenit laitmotivul fiecarei zile. Fara zgomotul din cutia colorata.

O saptamana minunata!

P.S. un blog minunat, despre cum se poate face scoala altfel in Romania.:)

16 comentarii:

  1. Am sa ascult si eu conferinta:).Cum sunt cartile? (stii ca tot ce vad la tine citesc si toate-mi plac:*- esti consilierul meu literar)

    RăspundețiȘtergere
  2. Anca, nu vei regreta ascultand oricare dintre conferintele parintelui. chiar si la penticostali a predicat, intr-o Duminica a Ortodoxiei. Mesajele subtile sunt la tot pasul.:)

    Cartile au fost un dar, prilej pentru care m-am interesat despre autoare si i-am descoperit blogul : https://indraznescsatraiescsanatos.wordpress.com/

    Poti vedea stilul ei de a scrie. Mie mi-a placut sinceritatea ei absoluta si modul in care povesteste despre cum si-a schimbat viata si modul a vedea lucrurile.

    RăspundețiȘtergere
  3. ...draga Claudia ce ma bucur ca ai descoperit cartile doamnei Doina Blaga...si eu am Indraznesc sa traiesc sanatos si Ma Bucur Ca sunt femeie...Imi doresc sa le procur si pe celelalte 2...Cartea de Bucate Pe Anotimpuri si Slujirea in Bucatarie (pe care nu am vazut-o la tine)...te imbratisez cu drag...nu am mai comentat pe blogul tau ca am inceput serviciul si e destul de obositor dar te-am urmarit indeaproape pentru ca imi place ce si cum scrii

    RăspundețiȘtergere
  4. Adriana, doar cele trei carti le am. spor la serviciu si putere! Imbratisari!

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi place mult diploma primita de baietelul cel curajos! Bravo, Matei!

    RăspundețiȘtergere
  6. Vai, si eu tocmai am dat 2 ghivece cu iedera afara doar ca sa infrumusetez balconul :))
    Diploma e atat de draguta! Ce ma bucur ca exista astfel de medici care stiu sa se poarte cu prichindeii curajosi! Si mie imi place stilul parintelui Necula, e atat de spumos si de direct si atat de pe intelesul meu!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. poti sa pui linistita iedera in casa, sau sa mai cumperi.:)

      Si mie mi se pare ca parintele vorbeste pe "limba" mea.:)

      Ștergere
  7. ... :) aceasta diploma asi acorda-o si micutului meu, chiar in aceasta saptamina a fost la un control pt a fi operat de amigdalite si spre suprinderea mea a fost cuminte-linistit dind acordul doctorului cu barbatie sa fie controlat si extirpat dopusorul din ureche..azi am zimbit la postarea ta si in acelasi timp chiar am primit invataturi minunate..MULTUMESC.. bravo Matei

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bravo si puiului tau. Astea sunt diplome de la Nurofen date medicilor. Dna doctor nu avea de gand sa ii dea ceva, dar la cat de cuminte a fost, la sfarsit de tot invartea, l-a laudat, dar parca i-ar fi dat ceva...o recompensa...si si-a amintit ca are in sertar astfel de diplome.
      Pentru el a fost o bucurie.

      Te mai astept pe aici:)

      Ștergere
  8. Vai, Claudia, mie-mi place asa de mult iedera si-am avut in balcon doua ghivece cu iedera, crescusera mult, inconjurasem cu ele un geam mare. Apoi am citit ca iedera are frunzele otravitoare (contin o substanta), ca trebuie sa te speli pe maini dupa ce le atingi, sa nu duci mana la ochi, ca e mai bine sa nu fie in preajma copiilor etc. si de aceea nu le-am mai pastrat. Mai este un dezavantaj, iedera are din loc in loc, pe tulpina, niste picioruse care fac priza de perete, se prind ca niste ventuze, si se desprind greu (le-am desprins cu tot cu vopsea de geamul pe care se catarasera).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Maria, nu stiam ca ar fi otravitoare, stiam de altele, dracena de ex.

      Oricum, la loc ferit de cei mici sau animalute, merita sa fie pusa.:) Eu am avut cand stateam cu ai mei si nu avea picioruse de nici un fel. Or fi mai multe tipuri. Eu Hedera helix vreau sa iau.

      Zi minunata!

      Ștergere
  9. Vai Claudia ce fain am si ras uneori in hohote am si plans, oare eu cum de n-am auzit de parintele? Eu nu ascult conferinte ale preotilor pentru ca nu sunt om evlavios si ma asteptam la orice altceva dar nu la asta. Minunat! Multumesc multumesc multumesc:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anca, nu m-am indoit nici o clipa ca nu iti va placea:) Miercuri vine la Suceava in conferinta, sper sa ajung:)

      Poti urmari conferintele ASCOR Iasi, mai ales in posturi, nu cred ca lipseste de la Iasi:) Merita. cartile lui le gasesti aici : http://www.agnos.ro/magazin/advanced_search_result.php?keywords=necula&osCsid=9a4f62fdf9e4855202921faf8dfc6a39&x=0&y=0

      multe sunt conferintele scrise.

      Ștergere
  10. Minunata saptamana!!!! o sa caut si eu cartile! Tksssss! :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Draga claudia, te rog spune-mi de unde pot comanda cărțile doamnei doina blaga? Mi-as dori tare mult sa le citesc

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizită! O zi cu soare!