luni, 27 aprilie 2015

Prin padure

Bucuria noastra, atunci cand vin zilele calde, este ca nu trebuie sa stam in jurul blocului, printre cainii maidanezi si masini cu ciment, ci putem merge la bunicii celor mici, sa ne bucuram de VERDE.

Asa a fost si ieri. Soarele a fost generos, vantul nu foarte naravas, si astfel, ne-am putut juca afara si doar afara.:) Cei mici s-au bucurat in voie de trotinete, in curte, fara frica masinilor, de leaganul de sub ciresul inflorit, de masa luata sub cires, de puisorii de gaina de numai doua zile, de padurea fosnitoare si linistitoare, de oile de pe deal, de mers pe jos, mult mers pe jos pana la padure. Avem noroc ca din gradina bunicilor, in 10 minute esti in padure. O frumusete!

stejar

agale, pe deal, spre padure, Filip pe umerii bunicii

la cules de papadii

flori de camp

cata frumusete a pus Dumnezeu, in cele mai mici detalii

prun inflorit

as fi stat o vesnicie sa privesc asa un cer...

17 comentarii:

  1. Frumos, cald, familiar, toate într-o armonizare cu minunata vreme de afară. Seară binecuvântată să fie la voi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, parinte, asa a fost.:) Multumim, la fel! Hristos a Inviat!

      Ștergere
  2. Imi plac puii tai. Sunt veseli si frumosi!

    RăspundețiȘtergere
  3. Copacei, flori, iarba, cer, nori draguti, copii dulci ... asta e fericire adevarata.
    Floricelele micute, mov, din foto 5, se numesc Veronica, stii? Am o colega pe care o cheama asa, de la ea am aflat ca Veronica e si nume de floare si acum ii spun "La multi ani" de Florii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Maria, multumesc, nu stiam...Sunt preferatele mele in materie de flori de camp. De cate ori le vad, culeg cateva si le iau cu mine!

      Ștergere
    2. :))eu stiam ca se numesc mierea ursului cu siguranta Veronica e muuult mai frumos.

      Ștergere
  4. Din stejar, stejar răsare! :)
    Ce frumoase sunt pozele şi ce bine transmit ce-aţi trăit în pădure...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asa e, unoeri insa, iti vine doar sa stai si sa fotografiezi doar cu sufletul, mintea, ochii, simturile toate....numai numai sa nu le uiti nicicand.:)

      Ștergere
  5. Minunate pozele tale! Copilasi frumosi, natura si bunici, ce-ti poti dori mai mult? Imbratisari cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In astfel de momente, chiar ca nimic altceva. sa fim sanatosi!

      Ștergere
  6. cat de frumos si ce fericire pluteste in aer!!!! si locurile in care am copilarit eu erau langa padure!!!! :) cu drag, Ioana

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ioana, esti o fericita daca ai avut padurea aproape in copilarie! eu abia acum o am...:)

      Ștergere
  7. Ce ma bucur ca ai cum posta!!! Cred ca e a 3a sau a 4 oara cand privesc pozele:) si s-ar putea sa ma mai uit. Minunat e totul:), copiii, bunici, padurea, mana ta si a lui Matei, Teodora si Matei asa de bucurosi, asa de fara motiv, de senini, manuta grasa de pe genunchii tai...toate sunt asa de bine, de frumoase, de dragi:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, in sfarsit a sosit laptopul nou...:)

      Asa e, Anca, copiii stiu sa fie bucurosi fara motiv si eu tare greu invat asta de la ei, dar in astfel de locuri traiesc o bucurie tainica asa, de parca e doar a mea si nu mi-o poate lua nimeni :)

      Imbratisari!

      Ștergere

Multumesc pentru vizită! O zi cu soare!