miercuri, 11 martie 2015

Lucrurile frumoase de saptamana trecuta

Am avut o saptamana frumoasa, dar sfarsitul ei mi-a adus o problema medicala, care mi-a dat peste cap toate cele. Mare noroc cu mama, care a venit sa suplineasca lipsa mea de putere de a face una alta. A stat cu cei mici, le-a citit povesti, a colorat, ne-a rasfatat ieri si cu gogosele in diverse forme, pudrate din belsug cu zahar vanilat, i-am luat ceva daruri si flori frumoase, asa, ca pentru cea mai buna mama din lume. Acum sunt mai bine si am gasit ragaz sa adun cateva dintre bucuriile saptamanii ce a trecut:

martisoare minunate si ganduri bune de la Cluj. Multumesc, Adina!:)

diploma (nu ca as merita-o) si martisoare dulci facute de Matei la gradi pt.mine

* daca as fi fost educatoare, nu as fi listat, insa, aceasta diploma in care ar aparea asemenea erori gramaticale, din ce in ce mai des folosite peste tot: "n-ar fii" si "nici zii". Mi se pare absurd modul in care se confunda scrirea unor cuvinte sau a unor forme de plural teminate in deja celebra litera "i". Aici, de exemplu, apare intr-un loc "ar fi" si in altul "n-ar fii"...

alte lalele frumoase. Am primit si zambile, primule dar nu am mai facut foto. Florile de primavara sunt o delectare pt mine, om nascut primavara


presarand zahar peste ele :)


covirigi de casa, opariti si copti, cu mac si sare. Buni buni buni.:)

un videoclip perfect si o voce la fel :)

 de ascultat cu inima larg deschisa... versurile sunt minunate, adevarate...

"trupuri pline cu oameni goi", "trec zorii fara noi cand iubim putin"...

Bucurie sa aveti in tot si-n toate!



6 comentarii:

  1. Cat de frumose sunt pozele!!! Esti norocoasa cu asa o mamica buna!!! La multi ani de 8 martie!!!!
    Imi pare rau ca ai avut probleme, sper ca acum esti bine!!! cu mare drag, Ioana

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, toti suntem norocosi cu mamele noastre! Mare dar sa ai o Mama...
    Multumesc, asemenea. Acum e mai bine.:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce faine sunt melodiile, multumesc, nu auzisem inainte de doamna. Ce-mi place Teo, e asa luminoasa, are ea lumea ei pe care o construieste:), covrigii par minunati. La multi ani mamei tale, sa fie alaturi de tine muuuuullti ani sa te bucuri de ea, sa va bucurati cu totii. Sanatate draga mea:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Anca, asemenea! Da, canta minunat si are 21 de ani:)

      Ștergere
  4. Ce saptamana frumoasa..plina de daruri pentru sufletul tau se pare..ce bucurie...Sa ai mereu astfel de saptamani...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ghemulet, sa ai si tu saptamani frumoase!

      Ștergere

Multumesc pentru vizită! O zi cu soare!