duminică, 15 februarie 2015

Lucrurile frumoase de peste saptamana

fier de calcat nou, turquoise :) Ma bucur ca are 2600W si face treaba tare buna

o frumusete de orhidee oferita in dar

bucurie de suflet, venita in dar de la Ioana, pentru care ii multumesc inca o data!:)

cartea

Lumina

dimineti cu soare si ceai cald

si cafeaua e mai aromata cand e soare :)

cand mami trebuie sa faca si unele jucarii noi

degete cu lipici pentru pitici

casute pentru omuleti, parcari, joaca de baietel de 4 ani jumatate 


florile sunt bucurie. oricand. oricum.

11 comentarii:

  1. Imi plac toate, cel mai mult cea cu Teo care-i urmareste ganditoare jocul lui Matei, imi place oraselul vostru, cea cu lumina, cafeaua, florile, cartile, toate:). Si eu am descoperit acum vreo 2 ani ca un fier de mare putere:D ajuta foarte tare. Oricum eu calc dimineata inainte sa plecam la job/gradinita si extrem de rar in rest, desi imi plac mult hainele, lenjeriile calcate si paturite impecabil:). Bunica mea calca si apreta absolut totul si avea si ea serviciu...

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim, Anca! Mie imi plac hainele calcate, mai ales cele ale copiilor; lenjeria de pat calcata iti da o senzatie....tare mult imi place senzatia de picioare goale pe cearsaful proaspat schimbat, calcat, curat.:) Pasarele d-ale mele..:)

    Nu apretez, dar pentru camasi am primit din Italia un spray cu apret si e tare fain.

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place mult lumina din casa.
    Si mie imi plac zilele cu soare, cand razele intra pe fereastra si incalzeste totul in jur.

    RăspundețiȘtergere
  4. Da, Loredana draga, lumina schimba totul! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  5. Un fier de calcat bun imi trebuie si mie.Copilasii care se joaca mi-au luminat ziua.

    RăspundețiȘtergere
  6. Draga Claudia, vad din imagini ca nu va plictisiti deloc!!! Totul e plin de viata, lumina si flori!!! :) Doamne ajuta! cu mare drag, Ioana

    RăspundețiȘtergere
  7. Ioana, chiar deloc!:)

    Dana, desi nu e cine stie ce firma, e foarte eficient!:)

    RăspundețiȘtergere
  8. Totul este mai bun cand este soare afara...Lumina ne aduce bucurie oricand cred eu...Lumina,florile..natura..Si eu am lalele in vaza...Apropiate de nuanta ca ale tale.
    Sa iti prinda bine fierul de calcat...
    Joaca sa va fie frumoasa dragilor..imi place ideea cu casutele ;)

    RăspundețiȘtergere
  9. Cutiutele de chibrituri-casute sunt foarte dragute, ideea e ingenioasa si simplu de realizat.

    RăspundețiȘtergere
  10. Cred că-i foarte frumoasă cartea despre Maica Gavrilia, am citit la tine cele câteva ziceri şi încă undeva, nu mai ţin minte. O s-o pun pe lista de cărţi de cumpărat!
    Să-ţi "trăiască" fierul, să te foloseşti de el multă vreme de-acum înainte!
    Ce fumoasă-i poza cu biserica şi Lumina...

    RăspundețiȘtergere
  11. foarte frumoase pozele;transmit aceeasi caldura care imi este asa draga la blogul tau; si mi-e mie dor de vremea cand Stefan si Ioana aveau nevoie sa le fac tot felul de jocuri caci imi facea mare placere sa ma joc cu ei. acum au trecut la latfel de joaca...mai mult virtuala, jocuri de logica s.a....Multa sanatate lui Matei!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizită! O zi cu soare!