sâmbătă, 31 ianuarie 2015

Jurnalul unei femei simple

Taniusa  e cea care ne gazduieste aceste jurnale feminine.:)

Pentru astazi:  31 ianuarie 2015, 09.17
Afara: o dimineata rece rece, dar ador aerul care intra in casa si aeriseste camerele cat ai clipi :)

Mă gândesc: ca trebuie sa ma rog mai mult, pravila ajuta in dobandirea unei rugaciuni simtite. E o amagire sa cred ca e suficient sa imi fuga gandul la Dumnezeu de multe ori peste zi, sau sa zic Doamne miluieste-ma in multe situatii, daca ma rezum la atat, raman la atat. Pravila e necesara pt o anumita disciplina in vorbirea cu Doamne.

Din locurile de unde invatam: greseala proprie ramane cel mai bun pedagog
 
Sunt recunoscătoare pentru: ca reusesc sa rezolv printre picaturi treburi importante
 
Citesc "Diana cu vanilie"- am citit-o intr-o ora. O carte cu articole de pe blogul unei tinere jurnaliste, plecate dintre noi in 2013, octombrie. Era un om frumos, colorat, cu sare si piper in toate vorbele ei. A lasat frumos in urma ei. Acum continui sa citesc Pastorind o inima de copil

Ceea ce astept (sper) sa fiu o prezenta mai senina pentru cei din jurul meu

În casa e dezordine :) dar imediat voi face ordine si curat. Mancare este facuta de ieri, asa ca azi bucataria va mirosi doar a cafea :)
 pinterest

Unul dintre lucrurile mele preferate: cafeaua cu o biscuiti Milka alaturi, untul pe paine alba, cu sare, miere, telemea sau dulceata de cirese dulci.

Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii sa citesc si sa ma pregatesc pentru ceva teste de saptamana viitoare.
 
Saptamana care a trecut: agitata...multe de facut, putin timp, am impresia ca viata mi-o ia inainte si vreau si eu putin ragaz

Saptamana viitoare: va fi incarcata.

Ascult pe fundal...Clubul lui Mickey Mouse.
 
O imagine pentru astazi :
 cand Filip va avea doi ani, vreau sa facem dormitorul celor mici cam asa. Salveaza mult spatiu in camera si e si tare dragut


5 comentarii:

  1. Frumoase ganduri! Iar cu cafeaua si deliciile de langa ea, mi-ai facut mare pofta! :)
    Cat despre organizarea spatiului in dormitor, ma tot uit la poza si ma minunez:
    e UAU! cu mare drag, Ioana

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, Ioana, si mie mi se pare la fel spatiul. Numai de om putea gasi pe cineva talentat sa faca dupa acest model :)
    Pofta buna la cafea cu bunatati!

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu as vedea spatiul mai degraba in L (Matei sus, Filip jos) - intr-un pat supraetajat clasic, al lui Filip cu un serar si Teo cu pat separat - capul patului lui Filip si a Teei sa sa atinga. (la fel cu sertar al Teei) - mi se par mai echilibrate si lasa spatiu pentru joaca. Ce de bunatati ai enumerat la cafea:*********. Bafta la examene, spor in toate, ajutor in rugaciune, imbratisari:************************

    RăspundețiȘtergere
  4. Ma odihnesc mult postarile tale. Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  5. Irina, si eu multumesc!
    Anca, multumesc de idee. Chiar buna! Pupici!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizită! O zi cu soare!