vineri, 23 ianuarie 2015

Jurnalul unei femei simple

Taniusa  e cea care ne gazduieste aceste jurnale feminine.:)

Pentru astazi:   23 ianuarie 2015, 10.40
Afara: gri, gri, gri.:(

Mă gândesc: la cat de bine imi pot gestiona starile tensionate daca am dormit bine sau m-am culcat devreme in noaptea precedenta
Din locurile de unde invatam: de la altii mai priceputi ca noi
 
Sunt recunoscătoare pentru: ca traiesc (inca) in vremuri de pace. Am ceva cunostinte care incearca din rasputeri sa se mute din Ucraina in Romania. Imi spuneau ca deja ar fi murit 7000 de soldati, luptand pentru.....nici ei nu stiu foarte clar pentru ce....Deja barbatii pana in 60 de ani sunt chemati la oaste...:( Cica la TV e prezentat foarte soft acest subiect. Si e atat de aproape de noi conflictul asta...
 
Citesc  mai am putin din cartea "Pasi spre cer" si ma asteapta "Pastorind o inima de copil". Plus cateva articole printate de pe net pe care vreau sa le citesc cu pixul in mana.:)

Ceea ce astept (sper) sa imi cumpar un uscator nou pentru rufe. Cel vechi a cedat cand mi-era lumea mai draga.

În casa e dezordine :) Pur si simplu nu mai strang nimic in timpul zilei, doar seara inainte de culcare, sau la pranz cand dorm cei mici. In rest, "ce ziua zidea noaptea se surpa...", cam asa e si cu ordinea pe care o fac in casa.

Unul dintre lucrurile mele preferate: hainele de bumbac si de fapt nu doar hainele, tot ce e bumbac imi da o stare de bine, de familiar, de acasa.

Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii nimic.
 
Saptamana care a trecut: destul de incrancenata, abia astept sa treaca.
Saptamana viitoare: sper sa avem totusi putin soare

Ascult galagie de pitici
 
O imagine pentru astazi :
 casa din vis : ferestre mari, luminoase si un locsor pentru citit 

14 comentarii:

  1. Te imbratisez draga mea. Sper sa ma inviti cat mai curand pe bancuta de deasupra cartilor sa bem cafea facuta in ibricul mic si sa stam de vorba. Sper sa ai un week end insorit si linistit si sa lasi toata dezordinea sa straluceasca in soare - toate par mai frumoase, mai blande, mai bune. Azi a trecut saptamana, week-endul e de sine statator;) Pupici la pici cu talpite mici :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Uite de aceea iubesc eu unii Oameni, care aduc senin in suflet din doua vorbe.:)
    Locsorul acela il voi avea peste 30 de ani.:)) poate ne vedem pana atunci.:)
    Pup la fetele frumoasele! Bucurie si soare!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce postare cu dragoste!
    Imi pare atat de rau de ce se intampla cu Ucraina, ce ai scris m-a facut sa stau cateva momente in tacere cu mine insumi... Se poate ca suntem tiinuti departe de multe realitati... Doamne miluieste!
    Weekend placut cu multa bucurie! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Of, Andra, imi spuneau bietii oameni ca stau in asa o tensiune zi de zi...ca nu vor decat sa plece din tara...deja si-au facut buletine pe Suceava cu luare in spatiu fictiva, doar sa aiba buletin macar... Vor sa isi vanda ceva tir cu care fac transport international si castiga o paine si sa isi ia un teren aici....E cumplit! Mereu am simtit ca razboiul e lucrul de care ma tem cel mai tare!:( Dumnezeu cu mila Lui spre ei!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce-mi place dezordinea facuta de cei mici! Stai sa vezi cum e in casa cind fac eu mizerie. Doamne fereste! Sa nu bata nimeni la usa! :)))

    Ma intristeaza si pe mine ce se intimpla in Ucraina. Acum trei ani am fost acolo si m-as mai intoarce de o mie de ori. E una din tarile mele de suflet. M-am intors cu multe lucrusoare (icoane, mir, chiar si cu pamint de la mormintul unul sfint), dar si cu inima plina de bucurie si mintea mai limpede. Domnul sa le poarte de grija. Si lor si noua!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce frumos ca ai ajuns acolo...eu nu am fost dar imi doresc!
    Cat despre dezordine, eu am un principiu: important e sa fie curat, nu ordine!:)
    Week-end minunat!

    RăspundețiȘtergere
  7. Doamne ajuta!
    Am reusit sa " memorez" blogul tau, uraaa!
    Chiar daca esti trista pt ce se intampla si pt neputinte se simte totusi pacea in postarea ta...ceea ce ma bucur, inseamna ca temelia vietii e buna.
    Mi.a placut ce ascultai si imaginea de la final ( asta e visul meu de colt de camera cu fereastra:))...
    Pace si Bucurie!
    Cu drag, Anca

    RăspundețiȘtergere
  8. Anca, multumesc de vizita si de gandul bun!:)

    RăspundețiȘtergere
  9. Imi place enorm locusorul pentru citit. daca ne ajuta Dumneyeu anul acesta poate ne apucam serios de renovat casa si sper din tot sufletul sa-mi iasa pe undeva si mie un asemenea loc. Am si salvat imaginea :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am gasit un site care iti poate fi de folos:http://www.casadex.ro/2012/09/amenajarea-unui-spatiu-destinat-lecturii-mai-citim-si-noi/
      Ideea unui astfel de loc ma incanta tare mult, dar deocamdata ma rezum la canapea...

      Ștergere
  10. ... Hm partea cu dormitul... sunt curioasa cum o rezolvi! Am nevoie si eu de un sfat!!!
    Coltisorul pentru citit este de vis... indemn la relaxare totala!
    cu drag, Ioana

    RăspundețiȘtergere
  11. Loredana, sa va ajute Dumnezeu cu renovarea si sa ne arati curand locsorul cu carti!
    Ioana, cand pot, ma culc la 20 si chiar daca ma trezesc de vreo 3 ori noaptea pt alaptat bebe Filip tot ma simt alt om a doua zi!

    RăspundețiȘtergere
  12. Vin şi eu pe băncuţă, ştiu că mă primiţi, sănătoase să fim peste 30 de ani...:)
    Mă doare sufletul penru Ucraina şi pe mine. Să ne rugăm pentru pacea lumii...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mariana, pai cum sa nu, ce fain ar fi sa stam la povesti!:) poate mai devreme totusi...:)
      Da, pt Ucraina, noua celor mici ne ramane rugaciunea!

      Ștergere

Multumesc pentru vizită! O zi cu soare!