duminică, 28 decembrie 2014

Lucrurile frumoase de saptamana asta

Saptamana aceasta a stat sub nota pregatirilor si a bucuriei Craciunului. Astazi deja regret ca au trecut atat de repede cele 3 zile. A fost frumos...cu oameni dragi aproape, cu oameni dragi la telefon, nemaiauziti de peste un an, cu luminite, brad impodobit, copii veseli, daruri potrivite. 

Mi-a lipsit zapada sclipitoare, gerul si diminetile insorite, asa cum era in fiecare Craciun al copilariei mele. Acum a fost primavara. In prima zi de Craciun, am petrecut aproape 2 ore, in leagan, la soare, cu Filip mic in brate dormind, cantandu-i colinde. Dar e inca un motiv de recunostinta si nu de nemultumire.

Globul meu preferat

Au mai ramas la mama doar 3 globuri de cand eram eu copil, printre care si cel pe care il indrageam cel mai mult, un glob albastru pictat. De cate ori il revad, traiesc aceeasi emotie din vremea cand impodobeam cu tata bradul in Ajun si abia asteptam sa deschid cutiile cu podoabe sa regasesc globul.

 
ness-ul pregatit pentru prajitura Brath, o bunatate:)



 am primit de la cineva ghimbir confiat. Nu sunt fan ghimbir, desi stiu beneficiile pe care le are consumul lui.
E destul de iute pt copii, dar au ciugulit cate putin, dupa fiecare inghititura apa fiind vitala.:) Nu stiu ce as mai putea face cu el, confiat fiind, astfel incat sa il consumam totusi.

bucuria bradutului abia adus acasa, asteptand sa fie ingloburit.

Imi place tare mult ideea acestor braduti creati. Intr-o creanga mai groasa de prun sau cires, cred, s-au dat gauri mici cu bormasina, s-au introdus crengutele de brad, s-au creat coltare din scandura si s-au prins pe o alta. Si iata bradutul des, verde, ieftin, numai bun de bucurat copii.

impodobit

povestioarele lui Tony Wolf si-au gasit loc in bradut anul acesta

globurile mari, potrivite pentru un brad mare, le-am asezat la ferestra

coronitele au avut mare succes, am daruit deja trei

O icoana tare draga mie, primita in dar, la un schimb de cadouri de Craciun

Seara, imediat dupa ce au gasit daruri sub brad, cand ferestra era deschisa pentru aerisit. Pesemne ca atunci s-a strecut Mosul.:)

Animalutele la colindat, intr-una din paginile unei carti

Ana a avut ideea celor 5 lucruri de sambata...


12 comentarii:

  1. Sarbatori la fel de frumoase in continuare.

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu am un glob din copilarie, care mi-e foate drag, il invelesc bine cu un servetel de fiecare data cand il dau jos din brad, uneori nici nu-l pun:). Coronitele de brad au mare succes si in ccazul nostru, vai ce bradut minunat aveti!Si cartea ce frumoasa! Ce-mi place curiozitatea Teodorei, Ilinca abia acum, dupa un an vrea sa guste, are curaj sa se murareasca, anul trecut o manjeam pe la gura ca sa simta gusturile :). Zile minunate in continuare! Toate-mi plac, m-am uitat de mai multe ori :) la ele:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ei, nici ei nu ii placa sa se murdareasca dar pt ciocolata face compromisuri:)

      Ștergere
  3. Ca de fiecare data, pozele tale imi bucura sufletul :)
    Bradutul e minunat de frumos!

    RăspundețiȘtergere
  4. Iuliana draga, multumim frumos! Depinde de ochiul celui ce priveste frumusetea pozelor*:

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte frumoase pozele! Şi eu am vreo două globuri din copilărie, mama le păstrează cu atâta drag...Unul e un clopotel, pe care apar Scufiţa Roşie, lupul şi nişte brazi, celălat închipuie un scrânciob pe care se leagănă un iepuraş alb :)
    Cât despre pasiunea Teodorei, o cunoaştem şi noi! Andrei îmi curăţă şi acum fiecare castron de resturile de cremă, glazură sau aluat de pandişpan :)
    Să aveţi mereu Sărbători cu bucurie neumbrită, curată, copilărească!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ma bucur de vizita ta! Chiar ma intrebam unde esti...:)
    Daaaa, aluatul de pandispan era si preferatul meu desi acum nu as manca stiind ca oul e crud.:))

    RăspundețiȘtergere
  7. minunate,toate fotografiile! si eu am cateva globulete de cand eram copil,sunt cele mai pretioase!
    ce frumoasa e strengarita Teodora!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ana, chiar ca-i strengarita Teo!:) ma bucur ca ai si tu globurile copilariei, ele raman cele mai de pret!

      Ștergere
  8. Imi place bradutul vostru, micut dar bogat! Cei mari desi uni sunt frumosi nu prea ar avea loc in casa! Sa fiti sanatosi si sa aveti parte de multe bucurii si in anul care vine! Nicoleta si familia

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nicol, noi am avut in anii trecuti numai foarte mari si foarte desi. Dar ma simt mai libera cu livingul fara un asa copac in mijloc! Si voua sa va dea Dumnezeu bucurii si tot ce e spre folos!

      Ștergere

Multumesc pentru vizită! O zi cu soare!