duminică, 21 decembrie 2014

Lucrurile frumoase de peste saptamana

Ma bucur ca azi e soare si frumos afara. Mijlocul saptamanii a fost tare mohorat si ma temeam sa nu ramana asa vremea. E tihna, am o liniste tare frumoasa, in sensul ca nu imi sta capul deloc la meniuri, lustruit, si tinute de sarbatori.

Meniul ce il am in minte e tare simplu si vad ca si sotul meu e mai mult decat de acord sa ramana asa, fara pregatiri exagerate si apoi aruncat la gunoi. O ciorbita buna de gaina, o fripturica de purcel si carnati de casa (de la socri), o prajiturica cu ness si multi faguri (wafe) cred ca e mai mult decat suficient. Musafiri nu se anunta foarte multi, dar daca vor veni cred ca cel mai potrivit va fi  un pahar de vin rosu, o gustare, VOIA BUNA si timp sa stam la povesti.

Bradutul inca nu l-am cumparat, dar va fi unul mic, natural, pus pe masa, pe motiv de Filip mic, curios si umblaret.:)

Saptamana ce a trecut ne-a bucurat cu:

 una dintre activitatile mele zilnice :)


mandarine- favoritele sezonului

dezordinea de zi cu zi

fiecare pui preocupat de cate o carticica, si raza de soare langa ei

desen de iarna, la cererea Teodorei, neaparat nori cu ochisori, care zambesc :)

soarele, care mi-ar fi placut sa nu fie dupa nori...



4 comentarii:

  1. Ce frumos e la voi cand e dezordine si copiii se uita in carticele:) si norisorii ce duiosi sunt, uite ca eu nu le-am facut ochi pana acum, nici zambet:). Mie chiar imi plac bradutii mici, sunt sigura ca va fi minunat! - cand aveam 3 ani mi-amintesc ca mi-au facut bunicii primul brad si cad am deschis usa am ramas paf, era tot pe masa (de la masina de cusut), pe urmatorii nu mi-i amintesc:). Si eu voiam unul mic, dar erau toti prea grasi - sper sa reziste pana la Craciun avand in vedere ca motanul numai de la el bea apa:). Zile pline de spor si bucurie in toate! Meniul vostru este si al nostru (doar ca in loc de carnati-sarmale si acelea cumparate:), este suficient, bucurie sa fie:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce dulce tre sa fie pisoiul insetat! Oricum al vostru brad e mare si frumos! Si noi am avut asa dar anul asta nu indraznesc de teama sa nu-l smotoceasca bine de tot Ip.

    Asa e, bucuria praznicului e cea mai mare!

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte frumos acasa la tine! Pup copiii!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizită! O zi cu soare!