sâmbătă, 27 decembrie 2014

Jurnalul unei femei simple

Pentru astazi:  27 decembrie 2014, a treia zi de Craciun :)



Afara: s-a asezat putina zapada pe masini si acoperisuri. Deja frigul e la el acasa si sper sa vina si iarna adevarata, in ciuda panicii codurilor galbene, portocalii. Cand eram copil, iar copilaria mea a presuspus inclusiv stirile ProTv :), era omatul cat casa, si uneori nu puteam ajunge la scoala din pricina troienelor. Acum, nici bine nu cad trei fulgi, dar codul galben e in vigoare cu vreo doua zile inainte. Oamenii se tem sa nu ramana inzapeziti cu masina pe undeva, dar au uitat sa mearga pe jos, fie si pana la magazinul de la coltul blocului.
  
Mă gândesc: la zilele ce au trecut, am fost in vizita si a fost bine in mare parte. Imi pare rau, insa, ca sunt oameni care nu uita rautatea nici in zile frumoase ca acestea.

Din locurile de unde invatam: eu una, in ultima vreme, am constatat ca am multe de invatat de la sotul si copiii mei.
 

Sunt recunoscătoare pentru: persoana pe care a ales-o Dumnezeu sa imi fie sot.

Citesc sper sa termin zilele astea Ce fac mamele, mai ales cand par sa nu faca nimic. In rest, citesc zilnic, cartile de povesti cu cei mici, cele primite sub brad.


Ceea ce astept (sper) sa stam acasa pana la sfarsitul anului. Nu mai vreau sa fac vizite, care implica imbracat-dezbracat 3 copii.:)


În casa e cald si pe fereastra se vad fulgi micuti viscoliti

 

Unul dintre lucrurile mele preferate: cafeaua, cu mama la povesti

Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii deja e sfarsit de saptamana, nu am nici un plan, ci doar o dorinta, sa citesc si eu ceva.

Saptamana care a trecut: a fost linistita, desi ieri a reusit sa ma tulbure totusi o persoana pe care as fi vrut sa o ignor, dar tot m-a afectat 

Saptamana viitoare: joi va fi deja alt an, 2015, sper ca macar la fel de bun ca acesta.

Ascult  Povestea lui Mos Craciun, cantata de maicile de la Camarzani

O imagine pentru astazi :



 pentru voi, cei care imi cititi darurile de zi cu zi :)
 

4 comentarii:

  1. Multumesc pentru ciocolata, ce as bea una cu tine:* Sper sa ninga si la noi, asa tare de tot:). Dincolo de rautati tu intri in casuta la tine cu sotul copiii si toti cei care te iubesc si care sunt importanti pentru tine. Rautatile sa fie ingropate de zapada alba si pufoasa si tu sa descoperi numai bucuria in 2015! Uite de cand scriu la comentariul tau am vazut cativa fulgi asa timizi ca firele de faina, dar sunt fulgi... Te imbratisez cu mare drag:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu ma vad asa langa brad, povestind cu tine, cu o cafea buna alaturi, sau ciocolata, sau capuccino....:) oricum compania conteaza cel mai mult.

      Sper sa treaca gandurile astea gri.

      Si la noi tot ca faina cernuta e ninsoarea.:)

      Bucurii!

      Ștergere
  2. Ba noi iti multumim pentru darurile pe care ni le faci tu zi de zi :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si voi sunteti cateva dintre darurile mele :)

      Ștergere

Multumesc pentru vizită! O zi cu soare!