vineri, 12 decembrie 2014

Jurnalul unei femei simple

Corcodusa e cea care a propus de mult timp un astfel de obicei frumos, pentru fiecare vineri. Cred ca voi inlocui jurnalul gandurilor bune cu acest jurnal, pe care il citeam de multa vreme la fetele mele dragi din online...

Pentru astazi (data/ora) vineri, 12 decembrie, 08.00

Afara zapada alba peste tot si muuult soare!:) Si iar imi spun: ce am fi fara lumina?
  
Mă gândesc la ceva de gatit pe maine, nu prea mai am idei de post. Pestele ramane pe lista.


Din locurile de unde invatam: din propriile neputinte puse in mana lui Dumnezeu.
 

Sunt recunoscătoare pentru sanatate! de cand M. nu mai merge la gradi e asa liniste, lipsind virozele.


Citesc Ce fac mamele, cand par sa nu faca nimic.
 

Ceea ce astept (sper) sa reusesc sa fac ce mi-am propus pana de Craciun

Ascult copiii ce bazaie prin imprejurimi :)
 

În casa trebuie retusate mici lucruri, pe ici pe colo, in punctele esentiale :)
 

Unul dintre lucrurile mele preferate: ordinea din casa, care imi da un echilibru interior.
 

Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii sa iesim la sanie cu cei mici daca o mai fi zapada la bunici.


Un citat preferat: "Cel mai frumos lucru al dumnezeirii este ca Dumnezeu se afla si in sufletele celor care il contesta, fara ca acestia sa I se poata opune."- Exercitii de echilibru


Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc:

2 comentarii:

  1. Ce frumos ca aveti zapadaaaaa....
    sper sa aveti parte de multa bulgareala si mult sanius

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce imi place citatul pe care l-ai pus! :)

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizită! O zi cu soare!