duminică, 2 noiembrie 2014

Un strop de intelepciune


M-am lasat dusa de val in ultima vreme, de cateva greutati care pentru altii, cu mult mai incercati, sunt NIMICURI. Nu am mai scris de multa vreme in jurnalul meu de multumire si mi-am propus ca o voi face din nou, pentru ca sunt o multitudine de bucurii mici de peste zi care se pierd si astfel la finalul zilei ramai cu impresia ca a fost o zi proasta, desi e total fals.

Bucuriile din ultima vreme pentru care sunt recunoscatoare:
  • copiii veseli, in ciuda virozei urate prin care am trecut
  • soarele de dimineata, care face ca totul sa fie vazut cu ochi mai buni fata de zilele intunecate
  • casuta curata
  • rufele mirosind a ger
  • cafea fierbinte langa ciocolata cu iaurt si capsuni
  • o persoana draga care sta cu cei mici cand sunt plecata
  • banuti care apar cand te astepti mai putin
  • ghetute noi pentru cei mici
  • bucuria ca vine Craciunul, mereu din noiembrie incep sa tes mici planuri pentru bucuria de sub brad a celor de langa mine
  • speranta ca voi putea sa am un job in alt domeniu
  • un sot intelegator. Slava Domnului pentru intelepciunea de care dau dovada barbatii de muuuult mai muuulte ori ca femeile
  • fisele de colorat, plastilina, cartile de povesti, puzzle-urile.....bucuria lor altfel spus.
  • parintii sanatosi
  • nasucuri reci si roz la plimbarea de afara
  • plapuma groasa si caldura din casa
  • cartile care ne invata mereu ceva bun.

6 comentarii:

  1. Doamne ajuta sa poti sa-ti schimbi jobul si eu tot astfel de planuri tes zilele acestea :). Ce ma bucur ca a aparut soarele la voi:*, ce multe lucruri frumoase :) si simple si mici si la indemana si totusi care inseamna atat de mult ai punctat aici! Sa ai o saptamana fara pereche!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doamne ajuta-ti, Anca draga! O saptamana cu imbratisari!

      Ștergere
  2. sa-ti dea Domnul cat mai multe motive de Multumesc! Si eu ar trebui sa scriu in jurnalul acesta! Saptamana binecuvantata si cu sanatate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Ajuta enorm acest exercitiu al multumirii! O saptamana binecuvantata!

      Ștergere
  3. Motive minunate de bucurie prin simplitatea şi frumuseţea lor...
    Slavă Bunului Dumnezeu pentru toate!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizită! O zi cu soare!