luni, 17 noiembrie 2014

Schimb de carti

Desi stiu ca blogul meu e citit de putina lume, incerc totusi un schimb de carti. Sunt carti citite de mine si pe care as dori sa le dau la schimb.
Ideea asta o am de mult timp, dar ma gandeam ca nu va avea nici un succes, pentru ca blogul nu are cine stie ce trafic. Aseara am vazut ca Anca a propus cateva titluri spre vanzare, si mie mi-ar fi placut asta, mai ales ca puteam cumpara cu banutii stransi alte carti. Dar si intr-un schimb de carti poti primi carti bune.

Cartile sunt acestea:

            







18 comentarii:

  1. Cum facem schimbul? Eu afisez ce am pentru schimb? Sau te intreb ce doresti dintr-o lista?

    RăspundețiȘtergere
  2. Anca, imi poti spune ce titluri ai pt schimb si eu imi aleg in functie de cate carti vrei de la mine. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Draga Claudia, ati avut idei foate bune tu si Anca. O sa scotocesc si eu pe la mine, sa vad ca gasesc. Poate facem un schimb, nu? :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Arta culpabilizarii as vrea sa o schimbi cu mine. Am sa scriu cartile din care sa alegi:* sper in week end. Multumesc, te imbratisez

    RăspundețiȘtergere
  5. Claudia, eu as vrea cartea -Simboluri si Semne. Dar nu o vinzi? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ingrid, poate gasesti o carte pt schimb... Parca nu ti-as cere bani...:)

      Ștergere
    2. Bine, Claudia, o sa scotocesc in week-end si revin. Sa mi-o pui deoparte ;)

      Ștergere
  6. Salut!Eu as vrea Regina matasurilor.Cat costa?Mie poti sa- mi ceri bani pentru ca nu ne cunoastem.:)De fapt,eu te- am urmarit de ceva timp si m- am bucurat de multe ori,citindu-te.Multumesc!Claudia Szarvas

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Claudia, multumesc de vizita!:) 20 de lei ar fi daca nu ai nimic pt schimb:) e 50% din pret de achizitie. Daca o vrei poti lasa un email cu datele tale pe daruridezicuzi@yahoo.com.

      Ștergere
  7. Multumesc!O vreau!Revin cu detalii pe mail!Claudia Szarvas

    RăspundețiȘtergere
  8. Draga Claudia,
    Am scotocit si am gasit ceva carti de care ma pot desparti. Le gasesti aici:
    https://www.facebook.com/media/set/?set=a.643272605794794.1073741830.378669172255140&type=1
    Dar daca nu iti face nimic cu ochiul te rog spune-mi pretul si o cumpar cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Diana cu vanilie o vreau. Lasa-mi adresa ta in email daruridezicuzi@yahoo.com si apoi iti trimit si eu adresa. Pup.

      Ștergere
  9. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizită! O zi cu soare!