duminică, 16 noiembrie 2014

Provocarea Loredanei

Loredana ne-a provocat sa ne amintim de copilaria noastra si mai precis, de desenele animate care ne-au facut zilele mai frumoase. Ei bine, eu imi amintesc de serialele animate, pe care le urmaream cu mare drag si din care aveam de invatat numai lucruri bune: ce este adevarata prietenie, ce este mila, ce este dragostea fata de animale, copii saraci, batrani sau natura - valori pe care astazi nu le mai vad promovate in desenele animate la moda. Blandetea personajelor, cuvintele frumoase, politicoase, smerenia copiilor in fata celor mari, ascultarea copiilor de parinti, decenta in imbracaminte sunt doar cateva dintre lucrurile pe care eu le vedeam in desenele "de pe vremea mea", si nu-s chiar batrana, am 29 ani....

Imi amintesc cu mare drag de favorita mea, Perrine:


de Minunata calatorie a lui Nils Holgherson


sau de Cartea Cartilor, un desene animat crestin, din care am invatat pasaje din Biblie in imagini, pe care le regaseam mai tarziu prin lectura Sf. Scripturi



Mi-e dor copilaria mea si cred ca aceste desene animate le voi pune si piticilor mei, daca vor mai fi pe net...


7 comentarii:

  1. Perrine a fost si preferata mea, chiar as vrea sa o vad cu Ilinca (si eu bineinteles). Uitasem cum se numeste:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Uite asa: inca un lucru pe care-l avem in comun. Imi imaginez ziua cand ne-om intalni si-om povesti de toate! Asa am eu un vis.:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu stiu dece, eu nu am vazut Perrine.
    In schimb, celelalte desene sunt si preferatele mele.
    Constat ca in materie de desene am foarte multe care mi-au mers la inima.

    RăspundețiȘtergere
  4. La mulţi ani cu întârziere, dar cu mare drag, pentru Filip şi Matei!
    Să fii mereu suflet de copil lângă sufletele lor!
    Vă îmbrăţişez!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim, Mariana! Da, mi-as dori sa fiu mai mult copil langa ei decat mama riguroasa! Imbratisari!

      Ștergere
  5. Ce dragut! trebuie sa vad si eu Perrine !!!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizită! O zi cu soare!