miercuri, 26 noiembrie 2014

Cand e liniste

Cateva minute libere...poate chiar o jumatate de ora. Liniste. Dorm toti din casa. Vreau o clipa de ragaz pentru mine. Aprind o candeluta. Lumina calda. In casti muzica de suflet, David nevue, The Gift. Ma intind pe canapea si fur cateva pagini din cartea lui Tudor Chirila, Exercitii de echilibru. 

Da. Echilibru. E cel mai important de pastrat in orice imprejurare. Sa gasim bucuria echilibrului in tot si in toate.

 Bucuria unei clipe pentru echilibrul sufletului. E bine.




4 comentarii:

  1. O saptamana cat mai echilibrata sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cum scrie Chirilă? Îmi e simpatic, l-am perceput întotdeauna ca pe un suflet mare si sensibil...

    RăspundețiȘtergere
  3. Am avut ocazia sa cumpar cartea....dar am ezitat; ma gandeam ca autorul e putin cam departe de echilibru; cum ti se pare cartea?

    RăspundețiȘtergere
  4. Mariana, Nicol, cartea cuprinde postari de pe blogul lui, http://tudorchirila.blogspot.ro//

    E un stil cu sare si piper din plin. Nicol, spui ca autorul e departe de echilibru, pt ca tu percepi diferit echilibrul fata de el sau fata de oricine altcineva si e si normal. Asta face fiecare dintre noi. Dar cred ca cine genul de persoana care anumite granite mentale e posibil sa nu il placa cand il va citi....mie imi place inteligenta cu care scrie, sinceritatea propriei opinii, care poate fi foarte diferita de a mea, umorul, ironia fina si sensibilitatea cu care priveste subiectele delicate.

    Eu oricum cu ce nu rezonez din vreo carte ignor total si raman cu ce mi-a placut cel mai mult.:)

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizită! O zi cu soare!