sâmbătă, 27 septembrie 2014

Cele 5 lucruri

toamna in bucatarie

pentru fetele mele dragi din virtual, desi sunt mai mult de 4...:)


ferestra de vis de la casuta de vis, sper sa o am candva...

nici o toamna fara crizanteme

Cartea care m-a ajutat sa arunc multe si mi-e asa de bine!

22 de comentarii:

  1. ce frumos!!!! toate!Sa-ti ajute Domnul sa ai casuta si fereastra la care visezi! Superbe cescutele alea pot sa ma servesc cu o cafea :)) Toamna din bucataria ta e de reclama ,de vis, superba poza si continutul,cat despre carte nu am decat arta simplitatii,dar astia zic ca ne dau banii de carti, printre cele de specialitate sper sa mai strecor caate una-alta ( si aceasta, deh )

    RăspundețiȘtergere
  2. Vai ce-mi place poza cu gogosari+prune si cea cu fereastra:* sa dea Domnul sa o ai cat mai curand. Multumesc pentru cafea (sper ca era si una pentru mine, daca nu, o impart). :* Sfarsit de saptamana cu bucurie:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bineinteles ca si pentru tine, cum altfel? La fel si voua, bucurie!

      Ștergere
  3. Ana, tu erai una dintre fetele mele :)

    Si eu vreau sa imi iau arta simplitatii, dar mai e pana atunci!

    RăspundețiȘtergere
  4. Claudia, si eu sper la acea fereastra....sa fie pentru toti. O cafeluta as bea cu placere cu tine. Numai bine.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ahh, deci de-aici mirosea asa frumos a cafea si a toamna bogata. Am picat la fix! Multumesc :)
    Imi plac cele 5 lucruri ale tale de sambata asta. Maine dimineata ma duc si eu in piata sa iau crizanteme la ghiveci.
    Zi cu bucurie sa aveti!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De aici era. Numai bine ai venit! Zi cu soare si crizanteme parfumate!

      Ștergere
  6. multumesc mult,scumpa mea! Ce bine ma simt,n-ai idee! pai,poate aplicam treaba aia la care te gandeai tu cu cadoul intre noi,dar mai spre Craciun,zic :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. N-ar fi rau, oricand e frumos sa fie, importanta e sa fie cand simtim...La Craciun e aglomeratie de cadouri si bugetul limitat.:)

      Ștergere
  7. nu chiar asa aproape de Craciun,ideea erasa ma redresez si eu nitel cu finantele, dupa vacanta:))

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu stiam cartea. M-ai facut curioasa...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De la Anca am aflat si eu si tot ea mi-a daruit-o... Merita citita!

      Ștergere
  9. Mulţumesc pentru cafea, m-am invitat şi eu, să ştii!:)
    Îmi place ferastra, îmi aduce aminte de concediu şi mă face să mă gândesc la vară...
    O săptămână frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tu imi esti draga tare si stii doar ca erai invitata!:) si mie imi place mult de tot!

      Ștergere
  10. Buna,

    Am citit ambele carti semnate Dominique Loreau. Ca sa imi fac ordine in multe, m-a ajutat mai mult Arta simplitatii. Are multe capitole cu exemple concrete.

    Succes oricum!
    M-au ajutat si inspirat ambele carti.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc. Da, oricum trebuie sa citesc si cealalta carte.:)

      Ștergere
  11. Arta esentei, bine zis! Mi-ai dat o idee foarte buna. Trece pe lista de citit. Cat despre flori, asa suntem noi fetele, sensibile la tot ce-i frumos! Iar cafeaua...ai atins un punct sensibil... nimic nu se compara cu o cafea buna dimineata.

    RăspundețiȘtergere
  12. Ce fereastra frumoasaaaaa...Cu siguranta sper sa ai parte de ea si sa o umplii cu crizanteme si felurite flori frumoase ...

    RăspundețiȘtergere
  13. Visele devin realitate, ghemulet, asa sper si eu!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizită! O zi cu soare!