duminică, 7 septembrie 2014

" 5 Things I love Saturday "

ma indreptam spre un magazin sa le iau un puzzle celor mici si am zarit in vitrina magazinului vecin acesti ursi pufosi, pe care nu i-am putut lasa acolo. :) In amintirea copilariei mele, cand astfel de plusuri nu erau sau era un lux sa ii cumperi. Puzzle-ul ramane pe alta data.:) In drum spre casa i-am botezat: Pufosul, cel mare, si Pufinosul, cel mic.

ploaie din senin, dar cu un minunat curcubeu dupa...

orhidee mica mica, care se incapataneaza sa traiasca si sa ma bucure cu flori mici...De ce spun asta? Pt. ca in nestiinta mea de acum ceva ani, am pus-o in pamant de sera, cu radacinile in pamant, ca pe oricare alta floare....Am aflat anul asta, cand am primit una la nasterea lui Filip, ca orhideea are pamant special, format din bucati de scoarta si frunze si ca radacinile sunt aeriene ....Ei, si totusi micuta mea orhidee m-a iertat de mult se pare, pentru ca ea continua sa infloreasca...

Ardei iuti, din gradina parintilor mei, pusi la borcan pentru bunatatea de ciorba cu fasole din posturi

Noua imprimanta Xerox profesionala, cu pulbere. 19000 pagini, fara sa fii nevoit sa printezi zilnic macar o pagina ca sa nu se usuce tusul. Fisele de colorat pentru cei mici sunt o mare bucurie pentru ei.

De la Ana e ideea celor 5 lucruri...

20 de comentarii:

  1. hmmmmmmmmmm, ce lucrusoare dragute ai tu aici! e grozava orhideea ta,si eu am pierdut cateva asa cu pamant de flori,tot din nestiinta! Plusurile,adorabila,cred ca le plac copilasilor tai frumosi!Ardeii muraturi arata minunat,iar imprimanta sa o folositit sanatosi, e grozava, a costat mult? Ce cartier frumos si curat aveti voi acolo, curcubeul imi aminteste de copilarie ,eram fascinata de ele!
    Duminica si saptamana usoare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ana, multumesc pt cuvintele frumoase! Imprimanta a gasit- o un prieten IT-ist la o firma care le vindea second hand desi erau nefolosite, in tipla, la 250 lei, desi pretul initial a fost 10000 lei....

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Acum vad ca am scris 10000 in loc de 1000...

      Ștergere
  3. Imi plac mult ursuletii...cred ca mai mult mie decat Ilincai, desi la prima noastra iesire acum aproape un an a vrut un ursulet, dar pentru ca vorbea atat de prost nu mi-am dat seama ca voia un Barni asa ca am intrat in primul magazin de la tara si i-am luat un ursulet de plus de un roz oribil (era cel mai frumos), cu care a dormit de atunci si la asistenta maternala si in primele luni acasa. Intre timp...a mai primti sau am mai cumparat cativa, dar mi-i da mie:)), sa fie ai mei. Ce fain ca ai vazut curcubeu, eu n-am vazut nici unul anul acesta. Pamant de orhidee este de cumparat, eu le-am tot inmultit - am una care face cate doi pui de doua ori pe an, desi de inflorit nu mai infloreste de vreo cativa ani, dar puiii ei fac flori. O saptamana plina de bucurie, ursuleti, curcubee si desene colorate:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anca, asa e si la mine. Mama orhidee nu mai face flori dar e in viata si am florile de la puisorii ei.:) o saptamana luminoasa!

      Ștergere
  4. Imi plac tare Pufosul si Pufinosul. Si eu am nostalgia plusurilor. Am dormit pana tarziu cu o papusa chinezeasca de plus. Sssstt, sa nu mai spuneti la nimeni!! :)))
    Imprimanta e grozava! Sa o folositi sanatoasi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iuliana, nimeni nu afla de aici!:)) pupici plusati!

      Ștergere
  5. pai si 1000 e tot suma mare si eu oricum nu prea le am cu banii noi :))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) eu ma incurc in banii vechi, numai in ron pot calcula.:))

      Ștergere
  6. Ce frumoşi sunt ursuleţii! Şi eu am o grămadă, cumpăraţi pe rând, de drag, pentru acelaşi motiv că "pe vremea mea" erau rarisimi şi mereu i-am dorit...
    Primul - şi singurul din copilărie - l-am primit pe când aveam vreo 6 ani, îl adusese cineva de vânzare la mama la serviciu tocmai din Cehoslovacia!! Îl păstrez şi acum, chiar dacă nu mai are puf şi-n loc de ochişori are nasturi...Ce amintiri dragi mi-ai stârnit!:)
    Imprimanta e super, s-o folosiţi sănătoşi şi bucurosi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mariana, multumim! Asa e, lucrurile capata importanta prin prisma amintirilor de care ne leaga.

      Ștergere
  7. Sunt convinsa ca nu raman mult acolo in fereastra, ca vor fi imediat imbratisati si smotociti.
    O saptamana frumoasa sa aveti!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poza am facut-o cand dormeau ei... In rest sunt peste tot la joaca.:) la fel si voua!

      Ștergere
  8. Claudia, si nu nemai revine deloc mirosul? caci si eu am aceeasi problema de la viroza din iarna, iar acum la fel :((( amcitit la Anca....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din cate mi s-a zis, nu prea... Am scris si la Anca.

      Ștergere
  9. De cand visez si eu la o imprimanta noua...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce ne dorim devine realitate la un moment dat!

      Ștergere
  10. Ce lucruri minunate...
    nu stiu ce sa zic cu orhideea...ca ii trebuie frunze si bucati de scandurele,coji de copac asta am facut...dar am amestecat si pamnt de flori...Una o am de anul trecut...ii pun batoane de ingrasamnat...si a inflorit la inceputul verii...inca este inflorita..i-au cazut 2 flori..primele flori inflorite...dar inca este inflorita si este pusa in ghiveci de ceramica(nu transparent)...se adapteaza plantele acestea foarte bine......
    Ce curcubeu frumos...Si eu am surprins unul frumos vara aceasta....
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  11. Bune sfaturile legate de orhidee. Multumesc! Si pt vizita!:) o zi cu soare!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizită! O zi cu soare!