sâmbătă, 19 iulie 2014

5 lucruri care ne plac sambata

...de fapt din intreaga saptamana pana acum:


Ploaie de vara, furtunoasa, bogata in stropi mari si reci, care nu a produs pagube la noi in zona

Rabdare, Rabdare, Rabdare

Puzzle cu 150 bucatele de caini si pisici, terminat dupa vreo patru ore, cu zeci de intreruperi ale celor mici. A fost munca de echipa, formata din mami si tati.

Cartea terminata saptamana asta, dar trebuie sa o reiau mai pe indelete, cred ca mai mult noaptea, dupa ce adoarme trupa de pitici

Am gasit caise dulci si parfumate in piata, si parte din ele au ajuns gem dulce pentru zilele reci

Reteta din cartea noua a lui Matei, cu cele 365 de povesti.:)

6 comentarii:

  1. Am citit si eu cartea asta acum muuulti ani vreo 10, mi-a placut foarte tare si m-a schimbat, marcat foarte tare. Si eu ar trebui sa fac gem din zarzare/caise pentru ca-mi plaaaace tare si la prajitura copilariei noastre merge de minune:*.
    PS Da stiu ca aveti rabdare:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, Anca, si eu tot gem de caise pun la prajitura noastra.:) Mama pune de prune de obicei. Chiar nu avem rabdare, dar trebuie sa o exersam. E musai!:)

      Ștergere
  2. Frumos!
    "Spovediane neterminată" o am şi eu, e pe lista de lecturi de vara asta. E tare frumos puzzle-ul, v-aţi muncit ceva! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, ne-a luat ceva timp. Cartea mi s-a parut destul de alambicata, cu trairi neintelese de mine, insa tulburator de sincera.

      Ștergere
  3. hmmm,gem,delicios! Si cata rabdare aveti! Cat despre carte inca nu am citit-o,urmeaza :) Duminica binecuvantata,Claudia draga!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizită! O zi cu soare!