luni, 28 aprilie 2014

Zi aleasa

Ieri, Filip a avut o zi mare, pentru ca a primit Harul Sf. Duh intru Botez si prima lui Sf.Taina a Euharistiei, la biserica din sat a bunicilor lui. Imi doresc pentru el sa mearga pe calea lui Hristos toata viata de acum inainte. La fel si pentru ceilalti doi fratiori ai lui. Eu nu am participat, mai e pana la 40 de zile de la nastere....Insa, m-am bucurat din fotografii de un botez simplu, doar cu  nasi si bunici, la fel ca si la Matei si Teo. A fost o zi minunata de aprilie, cu soare puternic, cu meri in floare, cu narcise in gradina, cu albine zumzaind prin pomii in floare.

Tot ce a primit de la nasi a fost din preaplinul inimii lor, hainute de bumbacel, asa cum ne plac noua, o lumanare de ceara curata impodobita cu mult bun gust si o icoana pictata pe lemn, cu Sf.Apostol Filip.


Masa a fost pregatita in totalitate de mama sotului, asa ca eu la acest botez am fost libera de aceasta sarcina si am avut mai mult timp sa ma ocup de cei trei mici.:) 

In dimineata asta, la o cafea buna, imi reaminteam franturi din ce a insemnat o zi mare, incarcata cu de toate, cu vorba multa, agitatie, dar bucurie din plin! Din florile de la lumanare, am pus in apa doua buchetele, care sa ne aminteasca de o zi minunata inca ceva timp de acum incolo...

 

20 de comentarii:

  1. Felicitari pentru micutul crestin si pentru voi! :)
    De azi m-am abonat la blogul tau, nu stiu cum de nu il aveam pana acum...
    Doamne, ajuta! Hristos a inviat! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa fie sanatos si sa inmulteasca talantul primit ieri toata viata. Sa fie o lumina pentru cei din jur! Felicitari

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari micului crestin si parintilor lui care stiu ce e cu adevarat de pret si important. Sambata am fost si noi la un botez frumos, simplu si linistit si tare m-am bucurat sa vad ca sunt familii si inca din cele foarte tinere care inca pun accentul pe Sfanta taina si nu pe masa de dupa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iuliana, multumim! Pai eu chiar nu vad rostul tambalaului de la unele botezuri, de aceea evitam cat putem lucrul asta.:)

      Ștergere
  4. PS imi palc mutl bumbisorii astia verzi:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. As spune ca aceste crizanteme mici verzi sunt florile mele preferate, atat de mult imi plac si mie!

      Ștergere
  5. Draga mea, Hristos a Inviat! Cu adevarat o zi aleasa! Sa dea Dumnezeu sa creasca cel mic sanatos si credincios!

    RăspundețiȘtergere
  6. Felicitari pentru micutul Filip!
    Sa va traiasca si sa va aduca bucurie!
    Imbratisari!

    RăspundețiȘtergere
  7. Claudia, felicitări! Să vă trăiască Filip cel unit cu Hristos și să vă bucure împreună cu frățiorii!

    RăspundețiȘtergere
  8. Sarutam obrajorii micului crestin!! Domnul sa-l aiba in paza si Sf. Ap. Filip sa-l ocroteasca!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Amedeya, am transmis pupicii.:) Multumim!

      Ștergere
  9. Trebuie c-a fost tare frumos la voi de-ncreştinarea lui Filip! Ce daruri frumoase şi binecuvântate! Şi ce tihnă-n toată depărtarea asta voită de larmă, muzici, invitaţi, obiceiuri, plicuri, dedicaţii...Mă bucur adânc în sufletul meu când văd că mai sunt din cei care ţin rânduiala firească şi binecuvântată a Botezului adevărat, în Duhul şi-Adevărul lui Hristos şi nu în cel al lumii.
    Întru mulţi ani, Filip! Hristos a înviat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mariana, a fost, simplu, tihnit, frumos, fara multi invitati! Mi se pare firesc asa. Multumim si adevarat a inviat!

      Ștergere

Multumesc pentru vizită! O zi cu soare!