marți, 22 aprilie 2014

Sf.Pasti...in cinci

Sfintele Pasti le petrecem, dupa cum mi-am dorit, in cinci. Filip a venit pe lume, pe 9 aprilie, in saptamana dinaintea Floriilor. Frumoasa zi, cu soare cald si cer senin, dimineata, si cu ploaie marunta si deasa pe cand am nascut, dupa-amiaza. Si uite asa ne mai leaga in plus si faptul ca suntem nascuti, in aceeasi luna, aceeasi saptamana, eu pe 7 aprilie, el pe 9, si acum 29 de ani, cand am venit eu pe lume, era chiar in Duminica Floriilor. Frumoase coincidente.:)

Matei si Teodora l-au primit cu atata drag si emotie cum nu ma asteptam. Nici urma de gelozie, ci doar curiozitate, mangaieri si pupici toata ziua.

E frumos, e greu, dar la sfarsit de zi uiti tot greul si respiri adanc pentru o noua zi ce te asteapta alaturi de minunile primite in dar.

23 de comentarii:

  1. Puiul mic si frumos! Sa fie sanatos si plin de bucurie ca o dimineata insorita de aprilie!

    RăspundețiȘtergere
  2. Hristos a Inviat si bun venit pe lume lui Filip! Pup minutele si obrajorii!!

    RăspundețiȘtergere
  3. ...Felicitari pentru noul membru al familiei.Sa va traiasca cu sanatate si sa aveti multe bucurii in 5...

    RăspundețiȘtergere
  4. Filip... de mult tare demult nu am mai auzit acest nume, mai exact de cand eram copila la scoala. Aveam un coleg cu acest nume iar deatunci nu l-am mai auzit la nimeni cel putin in jurul nostru.
    Imi place numele ales, asa ca ii doresc lui Filip viata lunga si sa fie sanatos si bucuros!
    Domnul sa-l binecuvante!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si noua ne-a fost drag numele, ca si al Sf.Apostol Filip. Multumim de urari!

      Ștergere
  5. Felicitari parintilor Bun venit micutului Filip sa creasca mare, sanatos si frumos la suflet si la chip si Hristos a Inviat!

    RăspundețiȘtergere
  6. Hristos a Inviat!
    Bine ai venit printre noi, Filip!
    Claudia, felicitari! Sa va traiasca si sa va fie sanatos si intelept.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iuliana, adevarat a inviat! Multumim de urari, asa sa dea Dumnezeu!

      Ștergere
  7. Hristos a Înviat, Claudia!
    Bun venit, Filip! Zile insorite impreuna!
    (Iustina a vazut poza cu Filip si a zis ca e Hoooiiiiaaaa :) )

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adevarat a Inviat, Aurelia! Multumim! Iustina, Horia al tau e mai ochios, asa ca voi, fetite scumpe!:)

      Ștergere
  8. Felicitari, sa va traiasca si sa va aduca multe bucurii; tare e scumpel! Refacere rapida mamicii si crestere usoara! Hristos a inviat!

    RăspundețiȘtergere
  9. Hristos a înviat!
    "Iată, fiii sunt moştenirea Domnului, răsplata rodului pântecelui..."
    Ce răsplată frumoasă! Cea mai mare binecuvântare...şi fericiţi ce-i ce o primesc şi preţuiesc pe măsura măreţiei ei!
    Te îmbrăţişez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Erată: ce-i=cei :))))))

      Cum de-am scris aşa, nu pot să-mi dau seama...nici la şcoală n-am avut greşeli de-astea, că mă mânca profa' de română! :))))

      Ștergere
    2. Eram absolut convinsa ca e greseala de editare. La cat de cursiv te exprimi si verbal nu aveai cum sa gresesti in scris. Pup.

      Ștergere
  10. Hristos a Inviat si bun venit pe lume micutului Filip! Felicitari! Sa va traiasca si sa va aduca numai bucurii alaturi de fratii lui! Doamne ajuta!
    Mihaela

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizită! O zi cu soare!