vineri, 25 aprilie 2014

Se aseaza lucrurile...

...usor, usor. Nici nu credeam ca va fi asa rapida acomodarea cu bebe nou in casa. Lucrurile isi urmeaza firescul lor zilnic, monotonia datatoare de liniste si pace, toate insa pline de dragul de a avea un pui de inger respirand incet in patut sau in bratele mele.

Zilele astea au fost bogate in soare. Greul pe care il simt zilnic e doar legat de iesirea afara cu cei mai mari, care numai afara ar sta de altfel. Tati iese cu ei, dar nu intotdeauna cand vor ei sau cand e cel mai frumos afara, fiind de multe ori plecat.

M-am obisnuit ca tihna mea trebuie sa fie in galagie, in zumzaiala permanenta a unui baietel intrebator de tot si de toate si a unei fetite mult prea energice pentru lipsa mea de energie, uneori. Citirea unei pagini dintr-o carte e record mondial, si se face tot pe fond de "albinute" zumzaind. Cafeaua ramane deliciul servit dimineata, sorbit prin toata casa, pana undeva spre amiaza.:) Preocuparea care imi ia cel mai mult timp ramane spalatul, calcatul si aranjatul hainutelor, care mi-e tare draga de altfel. Trebuie neaparat sa achizitionez o comoda cu sertare mari, sa le am pe toate aranjate, pe categorii de hainute, de casa, de mers afara etc.



Dorinta mea suprema ramana insa sa capat mai multa rabdare, mai multa ingaduinta cu poznele si galagia specifice varstei lor, sa ma cobor eu mai mult la mintea lor, pentru ca ei nu pot urca la mintea de adult, oricat mi-as dori uneori.

Tihna oricarei mame e oare la fel ca a mea?


5 comentarii:

  1. Draga Claudia stiu ca pare greu uneori...dar tocmai farmecul acestei zumzaieli e cel pe care il vom dori peste ani...cand ei vor creste si vor incepe sa se retraga incet-incet in cochilia lor, ori in camera lor. Si eu am momente cand zic ca as vrea sa fug in padure, sa regasesc linistea...apoi, cand se asterne doresc sa ii am in preajma... Asa ca -lucru valabil si pentru mine!- rabdare, rabdare, rabdare! Doamne ajuta, sa fiti sanatosi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai si eu cand ies pentru vreo 2 ore mi-e un dor de ei, dar cand ajung acasa o iau de la capat.:) Iar la capitolul rabdare eu stau tare rau...poate de aceea mi-a dat Dumnezeu trei copii cu varste asa apropiate sa imi lucrez rabdarea mult si bine!

      Ștergere
  2. Claudia ce frumos trebuie sa fie in zumzetul de la voi! Cred ca e plin de bucurie si uneori de lacrimi si de soare si de miros cald de laptic si bebelus. Si da, a fiecarei mame e astfel...mi-am dat seama ca de multe ori nu-mi pot duce nici gandurile pana la capat fara sa fiu intrerupta (credeam ca doar propozitiile:), daramite tu cu trei... Cred ca orice efort al nostru se vede si oricat de mic si neinsemnat pare, este exact ceea ce au nevoie copiii nostri...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E frumos zumzetul,dar uneori as da orice pt. o clipa de liniste totala, fara nici un sunet. Pana la urma faptul ca sunt mereu cu ei cred ca e un dar pt ei, desi acum nu pot aprecia asta; sau poate o fac, prin faptul ca inimioara lor e linistita sa ma stie acolo, in preajma.:)

      Ștergere
    2. Da, se simt in siguranta si iubiti asta e cel mai important. Pentru tine e greu acum dar eu mai fur cateva ore pe saptamana doar pentru mine..., ma incarca si ma ajuta foarte mult, parca sunt mai buna, mai relaxata, mai vesela...

      Ștergere

Multumesc pentru vizită! O zi cu soare!