joi, 3 aprilie 2014

Asteptand...

...cu emotii ziua nasterii lui bebe mic, incerc ca caut lucruri frumoase cu care sa imi umplu timpul. Imi pare rau ca nu pot sta eu afara cat mai mult, pentru ca e mai greu cu doi copii mici si o burtica mare sa fii foarte activa pe afara. 

In casa curatenia de Pasti se face pe bucati, doar dupa semnalele de oboseala ale burticii.:) 

Am terminat de citit Splendida cetate a celor o mie de sori. Nu mi s-a parut nemaiintalnita, dupa cum o prezentau multe recenzii pe net, dar captivanta, cu un mod transant de a prezenta viata familiilor in Afganistan, cu duritatea prezentarii adevarului unui  razboi.....O carte reala, dar care m-a incarcat negativ as spune.

In rest, e bine, bucurie ca avem mai des soare in ferestre, ciripit vesel la geam dimineata, pomi infloriti si copii mai putin raciti.


4 comentarii:

  1. Nastere usoara, Claudia! Cand ar trebui sa apara bebe mic, mai e mult? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iuliana, multumesc! cam intr-o sapatamana maxim.....om vedea....

      Ștergere
  2. Nastere usoara! Sa fiti sanatosi! Te imbratisez:*

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizită! O zi cu soare!