joi, 30 ianuarie 2014

Un reportaj ce poate schimba suflete

De cate ori vad micile nemultumiri din viata mea de mama, de cate ori am ganduri nu prea bune, de cate ori mi se pare ca am motive de suparare pe copiii mei, e de ajuns sa privesc iar si iar reportajul de mai jos si sa imi dau seama de cat sunt de bogata si de binecuvantata de fapt.....

Un parinte ce inmoaie inima pe loc, pentru ca dragostea lui este cu adeavarat mai presus de dragostea unei mame obisnuite. El este TATA, caci asa ii spun copiii, dar dragostea lui, care razbate din toata fiinta lui, este una de MAMA adevarata. Sa il tina Dumnezeu sanatos sa dea pilda de adevarata dragoste si jertfa pentru noi toti, cu adevarat mici in ceea ce facem...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizită! O zi cu soare!