duminică, 12 ianuarie 2014

Leapşa cu cărţi



Primită de la Anca, pentru care îi mulţumesc.:)

1. Prima amintire cu mine citind

 Cea cu Amintirile din copilărie, care nu mai ştiu la ce vârstă se desfăşura, dar nu îmi plăcea deloc, pentru că nu înţelegeam regionalismele şi tot mergeam la "dicţionarul de regionalisme", care era mama.:)

2. Prima carte pe care am citit-o şi recitit-o

"Tartarin din Tarascon"-Alphonse Daudet e prima mea carte citită integral şi care mi-a plăcut, prin clasa a 4-a parcă.... De recitit nu prea recitesc cărţi, cu excepţia Bibliei.

3. O carte pe care fiecare copil ar trebui să o citească 

Sunt muulte, dar acum îmi vin în minte Pollyanna-Secretul mulţumirii, de Harriet Lummis Smith şi Temele lui Vlad.

4. Locul meu preferat de citit

La masă, dacă am o cafea alături, sau pe canapea dacă nu. Imi doresc un fotoliu mare şi moale:)

5. Accesorii obligatorii în timpul lecturii. 

Nu neapărat obligatorii, dar binevenite: o cafea, pix şi agendă de notiţe dacă e o carte cu învăţături. 

6. Numărul cărţilor de pe lista mea de lecturi viitoare 

Nu număr cărţile pe care le am de citit. Citesc în funcţie de ceea ce simt într-o anume perioadă, nu e neapărat ceva prestabilit.

7. Ultima carte pe care am primit-o sau am cumpărat-o

Mi-am cumpărat "Însemnările" Reginei Maria, vol.9, de primit nu prea primesc, deşi tare mi-aş dori.:)

8. O carte care mi-a schimbat viaţa într-un fel  

Toate cărţile ce vorbesc despre viaţa duhovnicească (ortodoxă) mă ajută să mă schimb câte puţin.  

9. O carte care îmi place, dar care pare să nu placă nimănui.

E o intrebare mult prea generală.

10. O carte care nu-mi place, dar pe care toată lumea pare să o iubească.

 Sunt mai multe, cum ar fi cărţile lui Cărtărescu, Dan Chişu, Mihaela Rădulescu etc. şi cărţile motivaţionale.

11. O carte care mă intimidează. 

 Toate cărţile ce vorbesc despre holocaust, fascism, chinurile martirilor din închisorile comuniste...

12. Trei dintre scriitorii mei preferaţi 

Pr. Paisie Aghioritul, IPS Bartolomeu Valeriu Anania, Pr.Constantin Necula. 

Spor la citit să avem, dar mai ales folos din asta!

 

3 comentarii:

  1. Pentru ca oricine ar trebui sa preimeasca carti in dar...mi-ar face placere sa imi oferi aceasta ocazie!Te rog trimite-mi adresa ta pe e-mail:lucaci_nicoleta@yahoo.com, si imi voi face timp sa ajung la posta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Vreau si eu sa ma alatur lui Nicol! :) Asa ca va rog sa imi trimiteti si mie o adresa pe adynar@hotmail.com. Multumesc! Adina

    RăspundețiȘtergere
  3. Fetelor, sa stiti ca ma simt parca aiurea deja....

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizită! O zi cu soare!