miercuri, 1 ianuarie 2014

Început de an nou

După multă vreme, trecerea dintre ani am simţit-o ca fiind cea mai liniştită dintre multele nopţi de Revelion albe, unele cu distracţie, dar majoritatea golite de sens.

Noaptea trecută a însemnat copii adormiţi după programul lor obişnuit, participarea la slujba de Tedeum de la biserică doar a "reprezentantului" casei :) şi apoi somn liniştit, fără grija că am călcat cumva cu stângul în Noul An, pe motic că: nu am ciocnit şampanie la miezul nopţii, nu am avut bani în buzunar, nu ne-am sărutat pe sub vreun vâsc, nu am purtat ceva nou, nu am avut lenjerie roşie, nu am stat treji până-n ziuă, nu am mâncat până peste poate, nu am privit foc de artificii, nu am avut petarde, nu am fost înconjuraţi de mulţime de oameni, nu am fost coafată şic, nu am avut rochie de seară cu paiete...:)

Nu. Nu am avut nimic din toate astea. Am avut în schimb linişte, pace, dragoste, mulţumire în gând pentru toate darurile primite, copii sănătoşi şi fericiţi, datorii achitate la timp, o masă nu prea copioasă, dar gătită cu drag pentru prima zi din an, cald în casă, bucurie pentru părinţi şi fraţi sănătoşi, pentru buna înţelegere în familie, pentru greutăţile depăşite, pentru prieteni puţini, dar buni şi pentru tot ce înseamnă purtarea de grijă a lui Dumnezeu în vieţile noastre....

 Dimineaţa noului an e la fel ca celelalte, cu mic dejun pentru cei mici, cu o cafea cu lapte aburindă şi cu pagini din "Însemnările" Reginei Maria, citite spre folos şi delectare....

E linişte şi e bine.

10 comentarii:

  1. Claudia ce frumoooos! Exact asa a fost si la noi si a fost foarte bine:), azi dimineata am fost putin la Sf Liturghie, Ilinca s-a impartasit, apoi acasa cu cafea, lapte cu cacao si rutina obisnuita. Am observat chiar ca...in genere oamenii au fost foarte linistiti ca in alti ani - fara petarde, artificii si altele pe stada. Un an plin de bucurie va doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa-i fie de bine micuţei Ilinca Sf.Împărtăşanie. Mă bucur că a fost linişte şi la voi, şi da, parcă am observat şi eu că au fost mai liniştite apele şi la alte case.:) Un An Nou cu bucurie!

      Ștergere
  2. Noi petrecem asa de cativa ani...si chiar nu-si au rostul toate chiciurile pentru o noapte in care ar trebui sa multumim pentru tot si toate.

    Toate gandurile bune....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ramona, asa e si e bine cand ne gasim locul intr-un mod sau altul de a vietui, petrece, simti...

      Ștergere
  3. Un An Nou binecuvantat, Claudia pentru toti ai casei!

    RăspundețiȘtergere
  4. Si la mine a fost tare linistit: fara sampanie, fara artificii, fara muzica... A fost o noapte obisnuita, dar cu o incarcatura spirituala mai aparte: atit eu, cit si sotul meu am facut retrospectiva anul ce a trecut si ne-am gindit la ceea ce vrem sa implinim in anul ce vine.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce frumos ai scris!
    Să ai un an tihnit, să păstrezi în inimă toată pacea şi recunoştinţa aflate la vreme de bilanţ!
    Îmbrăţişări dragi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imbratisari si de la mine, Mariana draga! Sa ai si tu un an tihnit, cu parintii si Andreiul tau sanatosi si langa tine.:)

      Ștergere

Multumesc pentru vizită! O zi cu soare!