miercuri, 22 ianuarie 2014

Ganduri si notite


- am terminat cartile cu Pollyanna - sunt minunate, exact cum stiam ca vor fi....
- astept cu emotie si nerabdare prima de zi de gradinita pentru Matei, din 10 februarie;
- astept cu mare curiozitate doua daruri de carti.:)
- ma bucur ca m-am tuns azi, cu un par care e tuns frumos si aranjat mai usor, parca se schimba mult in aspectul general, si mie imi da o stare de bine;
- ne-am bucurat de zapada, desi pe un frig naprasnic;
- muulte lucruri administrative de facut, dar abia astept sa le bifez pe toate;
- lucrusoare noi de cumparat pentru micul om de gradinita :)
- plan: renuntare la tv si pastrarea doar a internetului.


4 comentarii:

  1. Şi eu aştept cu curiozitate darurile tale de cărţi, sunt curioasă ce titluri au :)
    Mi se pare ciudat să spui că te-ai bucurat de zăpadă pe un frig năpraznic :), azi la noi au fost azi 7 grade cu plus şi ceva picuri răzleţi de ploaie.
    Succes omuleţului la grădi! :) Sper să-i placă şi să nu culeagă viruşi "din prima"! Cât despre TV, nu pot decât să te felicit şi să te încurajez!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai frig, Mariana, la noi si la amiaza sunt -5 grade...:) Sa dea Domnul sa fie bine cu Matei la gradi, fara virusi, obiceiuri proaste sau mai stiu eu ce....

      Ștergere
  2. Draga Claudia ii doresc lui Matei sa se acomodeze repede si sa ii placa muuult de tot la copii. Hainute iti recomand sa ii iei foarte subtiri de genul 5 per de pantaloni training f subtiri si 5maletute si o per de papucei cu scai (tenisi, sandalute cu care sa se incalte singur)- in gradinite e ffff cald, o sticluta mai trandy:d de apa si o pijamaluta. Si noi am redus tv - in timpul saptamanii nu il deschidem deloc, in week-end se uita cam 1 ora fetita si nu ii simtim deloc lipsa. Inainte de culcare ce e drept ii pun la laptop 2 episoade din Masa si Medvev - au cam 7min fiecare si sunt f, faine:). Ce frumos e cand esti tunsa si aranjata parca mergi zambind mai mult:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc de sfaturi, Anca! Cam asa trebuie sa ii iau, subtirele ca e cald intr-adevar acolo. Cat despre TV, nici noi nu urmarim mare lucru si atunci platim degeaba cablu tv, cam 360 pe an, cand pot face altceva util cu banii si nici nu ma mai ispiteste sa ma uit la prostii!:)

      Ștergere

Multumesc pentru vizită! O zi cu soare!