sâmbătă, 11 ianuarie 2014

Dimineaţă de ianuarie


....cu răgaz, cafea bună, încă un sfert de carte din "Insemnările" Reginei Maria şi e gata....Mă aşteaptă oricum alte cărţi bune să le citesc. Ieri am comandat cele 3 volume din Pollyanna, cărţi pe care mi le doresc de mult să le am, citisem doar vol.1. "Pollyanna" ar fi aparent o carte pt copii, dar şi noi, cei care ne considerăm adulţi, avem muuulte de învăţat din arta mulţumirii. :) 

Pentru februarie îmi doresc tare mult să citesc "Splendida cetate a celor o mie de sori", Khaled Hosseini.

 Fulgii tot nu au venit, dar eu încă îi aştept, parcă nu pot primi primăvara dacă nu am simţit zăpada scârţâind sub ghete, fulgii topindu-se pe obraji, omul de zăpadă făcut cu cei mici, covorul proaspăt de nea din grădina bunicilor, care aşteaptă urmele noastre.:)

15 comentarii:

  1. Ce imagine frumoasa. Sa ai un week-end linistit si binecuvantat:). De Pollyanna n-am auzit pana acum, mi-ai starnit interesul:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La fel si voua:) Pollyannna e o fetita care stie sa multumeasca pt micile bucurii din viata ei si ii invata asta si pe cei din jurul ei.
      De aici am comandat eu http://gramma.ro/produse/m1/1693/129/Secretul-multumirii-%283-volume%29.

      Ștergere
  2. Cred ca "Insemnarile" Reginei Maria sunt o lectura foarte potrivita pentru aceasta perioada de tihna a naturii. Cat despre cartile "pentru copii" citite de adulti sunt total de acord. As reciti oricand "La Medeleni" si "In casa bunicilor" si tot nu m-as considera prea mare ca sa ma bucur de ele. De fapt iti spun un secret :). Din cand in cand imi place sa citesc povesti. Povesti simple, cu Fat Frumos, povesti romanesti. E multa intelepciune in ele. Am facut litere, nu mi-a frica de carti grele dar uneori sa te intorci la simplitatea din basme este ceva aparte, pentru mine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ingrid, asa e, uneori simtim nevoia sa regasim simplitatea lucrurilor, intr-o forma sau alta, si e un exercitiu tare bun!:)

      Ștergere
  3. Eu am vazut un film cu acelasi nume Pollyanna si m-as mai uita la el de 100 de ori. Nu stiu daca are vreo legatura cu cartea. Am sa o caut si eu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca e filmul facut dupa carte...Poate nu ma insel...:)

      Ștergere
  4. Suna foarte bine...
    De unde ai comandat Pollyanna? Ca am tot incercat sa o gasesc dar n-am dat de ea la librariile online

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ligia, de aici: http://gramma.ro/produse/m1/1693/129/Secretul-multumirii-%283-volume%29

      Ștergere
  5. Si noi asteptam iarna, adevarata iarna.....sa ne bulgarim....crec ca am sa caut si eu cartea Reginei....pare interesant....numai bine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ramona, poate o veni, macar un pic sa ne bucuram....Cat despre Insemnarile Reginei Maria....sunt multe volume, eu l-am luat pe cel cu nr.9, e jurnalul intregului an 1927, an in care a murit si regele Ferdinand.

      Ștergere
  6. Ce ma bucur ca ne-am mai descoperit un punct comun: Regina Maria e si aproape de sufletul meu si i-am citit cu drag toate memoriile.
    Iar "Splendida cetate a celor o mie de sori" am trecut-o si eu pe lista de lecturi viitoare, ca prea am vazut multe recenzii elogioase. Deci de fapt 2 puncte comune am descoperit, nu doar unul :)
    Duminica frumoasa sa aveti!

    RăspundețiȘtergere
  7. Şi eu am trecut pe listă Splendida cetate a celor o mie de sori.
    Bine te-am găsit Claudia şi week-end plăcut îţi doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mihaela, bine ai venit! Week-end frumos si tie!

      Ștergere

Multumesc pentru vizită! O zi cu soare!