miercuri, 13 noiembrie 2013

Să mai citim, zic....

Azi am comandat 2 cărţi de pe Libris.ro, pe care le urmăresc de ceva vreme. Am profitat de preţul mic, de reducerea de 15% acordată la abonarea la newsletter si de transportul gratuit la orice comandă.

Abia  aştept să le primesc.

 "Din volumul acesta învăţăm că viaţa noastră este o lucrare, un lucru mare, alcătuit din miliarde de lucruri mici, mărunte, majoritatea dintre ele neînsemnate în biografie, dar absolut toate importante pentru că sunt conţinutul viu al acestei vieţi. Şi cât de trist, de dureros, ba chiar tragic este că nu ne trăim viaţa ori de câte ori nu suntem conştienţi de lururile acestea care o fac, o umplu. Adică în cea mai mare parte, nu noi ne trăim viaţa, ci ea ne trăieşte pe noi." (doxologia.ro)




 "Formarea de copii si de adolescenti sociabili, fericiti, liberi si intreprinzatori este o mare provocare in ziua de azi.Singuratatea nu a fost niciodata atat de intensa:parintii isi ascund sentimentele de copii,copii isi ascund lacrimile de parinti si profesorii se refugiaza in autoritarism.Aceasta lucrare arata ca,pentru a fi deosebiti,trebuie sa ne insusim cele sapte deprinderi ale parintilor inteligenti si ale profesorilor fascinanti.Ea atrage atentia asupra celor sapte pacate capitale ale educatorilor si ne invata zece tehnici pedagogice care pot crea un spatiu de dezvoltare deplina si autentica,atat in sala de clasa,cat si acasa." (libris.ro)

2 comentarii:

  1. Nu am mai citit demult! Am tot facut curatenie, am stat la serviciu peste program, am mai fost si plecata din oras si uite asa nu am mai pus mina pe o carte. Pentru ca imi e greu sa-mi aleg carti bune, imi place mereu sa tin cont de recomandari. Promit sa le caut si eu si sa le citesc! Poate le gasesc miine la reducere! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ambele sunt minunate si merita din plin. Eu le-am gasit pe Libris.ro la reducere, ambele au costat 19 lei.

      Ștergere

Multumesc pentru vizită! O zi cu soare!