vineri, 8 noiembrie 2013

Cum poţi face o bucurie unui copil?- ShoeBox 2013

Anul acesta îmi doresc şi eu să particip la bucuria pe care o fac de ceva ani cei de la ShoeBox.
Din păcate Suceava nu este printre locaţiile lor, însă voi trimite cutia prin poştă către cea mai apropiată locaţie.

Abia aştept să cumpăr lucruşoare frumoase, folositoare, delicioase...
Când mă gândesc la emoţia copilului ce va deschide cutia, bucuria şi mirarea din ochişori când va descoperi rând pe rând ce se află ascuns în cutie.... 

Ce m-a determinat să particip a fost bucuria copiilor mei, faptul că nu le lipseşte nimic din ce le e necesar unei copilării frumoase şi vreau ca măcar pentru o clipă, bucuria asta să o simtă un alt sufleţel care nu e cu nimic vinovat că pentru el Moş Nicolae nu poate veni în fiecare an, aşa cum vine la Matei şi Teodora, sau la alţi şi alţi copii.

E o bucurie mică, ieftină, sau scumpă, depinde de fiecare din noi, însă pentru cel ce primeşte va fi nepreţuită.

Despre frumuseţea aceasta, de a dărui în acest mod, mai citiţi şi ce au scris Iuliana, Irina, Ingrid şi Amedeya.


4 comentarii:

  1. Pentru ce copilas vrei sa cumperi? Noi pt o fetita, scumpa si draguta (asa mi-o imaginez) de 3-4 anisori! Ma bucur mult ca participi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Amedeya, cred ca fetita as vrea...de 10 anisori...Mai vedem.

      Ștergere
  2. Multumesc frumos Claudia de promovare, inima buna si disponibilitate. Daca nu primim oferta de la nimeni din Suceava sa deschida locatie acolo, poti trimite la oricare din locatii, dar in prealabil vorbeste cu persoana de contact sa fii sigura pe ce nume si adresa sa trimiti.

    Cele mai multe din locatii NU sunt la domiciliul persoanelor de contact, deci la posta/curierat o sa fie probleme.

    Poti si sa trimiti direct la Cluj pe adresa mea. Sau, poate gasesti pe cineva interesat sa deschida locatie direct in Suceava? Asta ar fi si mai minunat, daca minunat suporta comparatie :)

    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Valentin, e posibil sa trimit la tine la Cluj, orasul dar studentiei mele printre altele...:) Nu stiu daca as putea gasi pe cineva, desi promovez evenimentul printre apropiati, mai ales ca eu stau mai mult pe acasa cu cei mici. Doamne ajuta sa iasa bine toate!

      Ștergere

Multumesc pentru vizită! O zi cu soare!