vineri, 22 noiembrie 2013

Arici pogonici

Ieri, Teodora nu mai voia nici o jucărie, nici o carte, nimic.... Şi am zis să îi dau ocupaţie. Aşa că am luat o mână bună de paste, sub formă de scoici, o sticlă goală şi speram să se joace muuult şi bine tot băgând în sticlă câte o scoică. Însă ea a preferat să  le spargă cu dinţişorii... A renunţat repede, a luat cutia cu cuburi şi şi-a văzut de altă joacă.

Aşa că....în timp ce Matei dormea, am folosit pastele pentru altă bucurie de copil. O parte din scoici s-au transformat în...arici, mici mici.

Matei, dupa ce s-a trezit, somnoros încă, dar bucuros,  zice:                           
Mami, uite ce mulţi arici "bobonici": )   A prins bine, până  la urmă, joaca cu arici.       
                                                                                  
                                                                                              

4 comentarii:

  1. Ce scuuump, bobonica de baietel:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce-mi place ca ai rabdare si idei sa transformi niste lucruri banale in bucurii! Nu mi-ar fi trecut prin cap. Poate pentru ca inca nu am copii... Poate vine si la noi barza!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Amedeya, nici pe departe nu am rabdare....Ideea asta a venit pur si simplu, si era si simplu de realizat, eu neavand defel talent in zona artistica.:( Doamne ajuta sa vina si la voi bebe dorit!

      Ștergere

Multumesc pentru vizită! O zi cu soare!