miercuri, 19 iunie 2013

Formular

- Numele de familie şi prenumele?
- Eu
- Anul de naştere?
- Cel mai tânăr an: când se iubeau părinţii mei.
- Originea?
- Ar şi semăn dealul acela din preajma codrilor. Ştiu toate doinele.
- Profesiunea?
- Îmi iubesc plaiul.
- Părinţii?
- Am numai mamă.
- Numele mamei?
- Mama.
- Ocupaţia ei?
- Aşteaptă.
- Ai fost supus judecăţii vreodată?
- Am fost nişte ani închis: în mine.
- Rubedenii peste hotare ai?
- Da. Pe tata. Îngropat. În pământ străin. Anul 1945.

GRIGORE VIERU (1935-2009)

"Eliberarea nu înseamnă atât a ridica de jos piatra şi a o arunca în direcţia asupritorului. cât a o şlefui până când ea dobândeşte strălucire de piatra rară."


3 comentarii:

  1. :) ce...frumos si altfel si sensibil si...

    RăspundețiȘtergere
  2. Cat de frumos e citatul, pentru mine inseamna sa avem rabdare si sa descoperim lucrurile ce sunt ascunse pentru ca nu suntem pregatiti sa le vedem!

    RăspundețiȘtergere
  3. Fetelor, si mie mi-a placut tare mult, de aceea l-am impartasit... Oricum penita lui Grigore Vieru si tot ce spunea el numai frumos si sensibil emana.:)

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizită! O zi cu soare!