joi, 6 iunie 2013

Dimineaţă bucuroasă

Am avut o dimineaţă plină cu de toate....şi toate cu final fericit. 

Primul lucru bifat a fost vizita la dentist, un om profesionist şi mereu cu zâmbetul pe buze, cum rar am mai văzut medici. În urma vizitei am primit un dinţişor nou, adică a fost reconstruit un dinte ce avea nevoie de reparaţii. Oricum urmează o serie întreagă de şedinţe, care au început să îmi placă pentru că se desfăşoară fără dureri, fără bani prea mulţi, cu mână profesionistă şi, după cum spuneam, cu zâmbetul pe buze.

În drum spre casă mi-am făcut o bucurie, adică un portofel din piele tare drăguţ, găsit la reducere.:)


Lui Matei i-am găsit o cărţulie tare draguţă, chiar dacă e în engleză, cu toate rasele de pisici descrise pe larg şi o mulţime de poze, care a costat doar 2 lei, dintr-un magazin cu cărţi la mâna a doua.


Ieri, soţul a primit în dar de la elevii lui o cărticică, organizată sub forma unui calendar, cu 365 de cugetări pentru fiecare zi. De mult voiam să o comand dar nu îi venea nicicum rândul. Cred că de asta...urma să o primim. Şi-a găsit repede locul, în colţul vesel din bucătărie, de unde în fiecare dimineaţă ne va dărui câte un alt mesaj, legat de prietenie, la care să cugetăm.

Cafeaua mea de dimineaţă a devenit de prânz, dar o savurez cu bucurie şi mulţumire pentru cât de frumos s-au aşezat astăzi lucrurile cu ajutorul Celui de Sus. Mulţumim Ţie, Doamne!



2 comentarii:

  1. Mie mi se pare ca ai avut o zi frumoasa si plina de cadouri mai mult sau mai putin materiale si de probleme rezolvate!
    La cat mai multe asa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Raluca, asa a fost! Multumesc frumos de vizita!

      Ștergere

Multumesc pentru vizită! O zi cu soare!